עמיר פרץ על גנץ: "מעדיף את האג'נדה של הנדל והאוזר"

אחרי שיו"ר כחול לבן, בני גץ שלל את האופציה של איחוד עם מפלגות נוספות משמאל, כעת הגיב יו"ר מפלגת העבודה והביע מורת רוח מההחלטה והזהיר כי כחול לבן יביאו לשלטון הימין "רק עבודה גשר גדולה תבטיח את החלפת ממשלת הימין הקיצוני".

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/20 14:57 יא בטבת התשפ

עמיר פרץ על גנץ: "מעדיף את האג'נדה של הנדל והאוזר"
עמיר פרץ, צילום: פלאש 90

החיבורים בשמאל נתקעים? מוקדם יותר היום (ד') נפגש יו"ר כחול לבן בני גנץ עם יו"ר מפלגת העבודה-גשר עמיר פרץ ויו"ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ בכדי לבחון חיבורים במחנה השמאל. במפגש בין פרץ לגנץ הציע יו"ר העבודה כי שלוש המפלגות צריכות להתאחד לכדי מפלגה גדולה אחת, אך בישיבת הסיעה בכחול לבן אמר גנץ כי המפלגה לא תחבור לעוד מפלגות.

גנץ אמר: ""הבהרתי לשניהם שכחול לבן תמשיך להיות האלטרנטיבה השלטונית במרכז המפה ושהיא לא תחבור למפלגות אחרות, לא משמאל ולא מימין". אמירה זאת עוררה את מורת רוחו של פרץ, שטוען שחוסר ההסכמה של גנץ מעידה על העדפותיו הפוליטיות. "בכחול לבן מעדיפים להגרר אחרי האג’נדה של יועז הנדל וצבי אוזר במקום ללכת למהלך פורץ דרך להקמת ממשלה של תקוה ושינוי".

פרץ טוען שאם מפלגת העבודה-גשר תהיה מפלגה גדולה תהיה תחליף לשלטון הימין "אנו עלולים להתעורר לממשלה שבה בנט, סמוטריץ ושקד מכתיבים את המדיניות. נמשיך לבחון מה היא האופציה הטובה ביותר למהפך הדרוש בישראל, ובוחרי המרכז שמאל ידעו כי רק עבודה גשר גדולה תבטיח את החלפת ממשלת הימין הקיצוני".