דרעי: "חייבים לשמור על גוש הימין"

יו"ר ש"ס אומר כי גוש הימין חייב להישאר מאוחד גם אחרי הבחירות הקרובות, וכי אף אחד חוץ מנתניהו לא מסוגל לאחד את הגוש. בנוסף, הצהיר כי הוא פועל להגשת תקציב מדינה, בהסכמה הליכוד וכחול לבן

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/19 18:37 יח בכסלו התשפ

דרעי: "חייבים לשמור על גוש הימין"
אריה דרעי, צילום: פלאש 90

"אם רוצים להמשיך את שותפות מפלגות הימין בממשלה - אי אפשר לתת להם להפריד אותנו". כך אומר אחר הצהריים שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי. מאז פיזור הכנסת וההכרזה על בחירות שלישיות, מתרבים הקולות בימין שאומרים כי אם הקיפאון הפוליטי יימשך גם לאחר הבחירות, לא יהיה ניתן להתעקש על הגוש ועל ההליכה עם בנימין נתניהו, כפי שהיה מאז בחירות ספטמבר.

דרעי לקח את הקרדיט על הקמת הגוש, ואמר כי "כבר אחרי הבחירות זיהיתי שבתוך הליכוד יש כמה שפועלים נגד ראש הממשלה, שנבחר על ידי הציבור, לכן מיד אחרי הבחירות הקמתי את הגוש. גוש הימין ימשיך להיות מאוחד".

יו"ר ש"ס הטיל את האשמה בבחירות על אביגדור ליברמן: "ליברמן אשם בכל המצב שאנחנו נמצאים בו, הציבור הרחב בישראל רוצה את נתניהו. הוא האיש שמביא הכי הרבה מנדטים כראש הליכוד". הוא סיפר כי "איווט ליברמן היה בטוח שנתניהו יודח בתוך שבוע".

נתניהו ודרעי מטקסים עצה. ארכיון

נתניהו ודרעי. ארכיוןצילום: פלאש 90. מרק ישראל סלם

לדברי דרעי, יש לו אינטרס שסער ייבחר בליכוד, אך הוא תומך בנתניהו: "הרי לפי כל הסקרים אם גדעון סער יעמוד בראש הליכוד, ש"ס תקבל 11 מנדטים, אז לכאורה צריך להיות לי אינטרס בסער, אבל אני אומר לכם: ללכד ולאחד גוש ימין רק נתניהו יכול".

עוד אמר שר הפנים כי הוא פועל לגיבוש תקציב מדינה, ובהסכמת המפלגות הגדולות: "אני פועל להכנת תקציב עד לבחירות בניצוחו של שר האוצר ובהסכמת הליכוד וכחול לבן", הבטיח דרעי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן