ליברמן נגד נתניהו: "בניגוד אליי, אין לך ערכים"

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה בטענה כי הוא נטול ערכים, האשים אותו כי הוא - נתניהו - במקומו היה נכנס לממשלה עם הערבים ללא היסוס, ואמר כי לאורך כל הדרך מפלגתו הציגה עמדה עקבית

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 11/12/19 08:59 יג בכסלו התשפ

ליברמן נגד נתניהו: "בניגוד אליי, אין לך ערכים"
אביגדור ליברמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הולכים לבחירות - וחגיגת ההאשמות החלה. יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (ד') בפוסט חריף בפייסבוק את ראש הממשלה נתניהו, האשים אותו כי הוא אחראי להליכה החוזרת לבחירות וטען שהוא נטול אידאולוגיה. ליברמן הזכיר לנתניהו כי הוא קרא לאהוד אולמרט להתפטר כאשר הוגש נגדו כתב אישום, וטען כי מקורבי נתניהו מפיצים עליו עלילות שווא.

"פעם אחר פעם חוזרים מקורבי ראש הממשלה, בגרסאות שונות, על "ההסבר" מדוע לא הצטרפתי לממשלה חרדית-משיחית בראשות נתניהו", האשים ליברמן. "ולמי שפספס להלן "ההסבר": "ליברמן נסחט על ידי המשטרה והפרקליטות, פוחד מחקירה והפך לאתרוג של הממסד המשפטי". 

יו"ר ישראל ביתנו האשים את נתניהו כי - בניגוד אליו, לליברמן - אין לו ערכים: "אדוני ראש הממשלה כנראה שבגילך זכרונך בוגד בך ושכחת שתמכתי במתווה הנשיא שהעניק לך, ולא לבני גנץ, זכות לכהן ראשון כראש ממשלה. לו היתי מתנהל כפי שאתה מתנהל, היתי מצטרף לממשלת מיעוט עם "כחול הלבן" ללא היסוס. ההבדל בינינו, שלי יש ערכים ולך רק אינטרסים. ערך עליון עבורי הוא חברות משהו שזר לך לחלוטין"

ליברמן ונתניהו

ליברמן ונתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בהמשך טען שר הביטחון לשעבר כי נתניהו אשם בבחירות הנוספות, ושלח לו עקיצה: "אולי אתה הסוכן של גורמים זרים?" ליברמן כתב: "עלילות נוספות שלך ושל מקורביך, שקראתי אצל כמה מכתבי החצר של רחוב בלפור בנוסח, "ליברמן מופעל על ידי גורמים עלומים מחו"ל", "ליברמן הוא 'סוכן'", "סוכן של כאוס" עם רמזים עבים לכיוון החברים שלי, כשאותם מקורבים מוסיפים חטא על פשע וטוענים שבשל כך סירבתי לקבל תפקידים מן הנחשקים בממשלה ובכנסת והעובדה שלא הצטרפתי לקואליציה צרה בראשותך, למרות שלאורך כל הקמפיין הקודם הבהרתי שבלי שינויים מהותיים בנושא דת ומדינה, כמו תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים, גיוס חרדים לצה"ל וגיור על ידי רבני עיר לא נצטרף לממשלה בראשותך.
אדוני ראש הממשלה, הפוסל במומו פוסל. אולי אתה סוכן של גורמים עלומים ועשירים ממקומות שונים בעולם? אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר? אולי אתה הסוכן של ספנסר פרטריג'? אולי אתה משרת את האינטרסים הכלכליים של נתן מליקובסקי? גם כאן ההבדל בינינו שאצלי מעולם המטרה לא קידשה את האמצעים ומעולם לא החלפתי עקרונות בכיסאות. אז תסתכל בראי טוב טוב. שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן