בן גביר לכיפה: "הצעתי לאיילת שקד לייצג אותה משפטית"

מס' 1 בעוצמה יהודית אומר כי הוא לא מאמין שהדברים שיוחסו לאיילת שקד נכונים, ואף הציע לייצג אותה משפטית בתביעת דיבה נגד 'הארץ', אך גם מעביר ביקורת: "הראש של איילת לא נתון בציונות הדתית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/08/19 15:59 יט באב התשעט

בן גביר לכיפה: "הצעתי לאיילת שקד לייצג אותה משפטית"
איתמר בן גביר, צילום: עוצמה יהודית

תמיכה מפתיעה באיילת שקד. מס' 1 ברשימת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, אומר היום בשיחה עם חדשות כיפה כי אינו מאמין שאיילת שקד אכן הבטיחה לנתניהו "שליטה על מנדלבליט", בתמורה לשריון שלה בליכוד, כפי שפורסם אמש (ב') ב'הארץ', ואף הציע לייצג אותה משפטית בתביעת דיבה נגד העיתון. עם זאת הוא מבהיר: "ברור לכולם שאם בליכוד היו אומרים לה כן - היא היתה שם".

"אני מתפלל שאין שום דבר ואני גם מאמין שאין שום דבר, אני מכיר את איילת, והיא לא היתה עושה דבר כזה. זה טירוף הדעת לשלוח מישהו שיבטיח דבר כזה. ואני מוכן לייצג אותה משפטית ולהגיש תביעת דיבה בשמה נגד עיתון הארץ. חד וחלק".

הלאה | יו"ר הימין החדש, איילת שקד

איילת שקדצילום: פלאש 90, תומר נויברג

עם זאת, בן גביר לא מהסס לבקר את יו"ר 'ימינה': "יש לי ביקורת. גם הסיפור הזה מראה, בפעם המי יודע כמה, שהראש של איילת לא נתון בציונות הדתית. מאוד מצער שמי שמתיימרת להנהיג את הציונות הדתית - ברור לכולם שאם בליכוד היו אומרים לה כן - זה מה שהיה קורה".

"אני כן נותן לה גיבוי", מוסיף בן גביר. "אני מתפלל שאף אחד לא יחשוב על חקירה פלילית נגדה, והצעתי לה לעזור לה משפטית. אנחנו לא נגד איילת שקד".

כזכור, איילת שקד הכחישה בתוקף את הפרסום בהארץ, לפיו שליחיה הציעו לראש הממשלה "נאמנות מוחלטת", וכן התערבות אצל היועמ"ש מנדלבליט, בתמורה לשריון שלה בליכוד. שקד אמרה הבוקר כי "מדובר בניסיון להכפיש אותי. אם נאמרו דברים כאלה - זה לא היה על דעתי".