הרב פרץ: "מתכוון להיפגש עם שקד בהקדם האפשרי"

יו"ר הבית היהודי אמרי כי "אין ספק שיחד נמצא את הדרך לאיחוד הכוחות" והדגיש: "יחד עם שמירה על דמותה של הציונות הדתית", ושלח מסר לבנט: "נמליץ רק על בנימין נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/19 20:11 יט בתמוז התשעט

הרב פרץ: "מתכוון להיפגש עם שקד בהקדם האפשרי"
הרב רפי פרץ, צילום: יוסי זליגר

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, השתתף הערב בכנס אתגרים ומשימות חברתיות של מפלגת הבית היהודי שהתקיים בלוד, והתייחס להצבתה של איילת שקד בראש הימין החדש, ולמו"מ על החיבור בין המפלגות

הרב פרץ הבטיח כי יעשה הכל למען איחוד בימין: "שוחחתי הבוקר עם איילת שקד. דיברתי איתה על החשיבות לייצר איחודים. יש לנו אחריות לגוש הימין כולו. הבית היהודי תמיד חיבר ואיחד, גם הפעם נעשה כך. אני מתכוון להיפגש עם איילת שקד בהקדם האפשרי, ואין ספק שיחד נמצא את הדרך לאיחוד הכוחות". אמר הרב פרץ והדגיש: "יחד עם שמירה על דמותה של הציונות הדתית".

הוא קרא גם לעוצמה יהודית להצטרף למגעים לאיחוד: "אני קורא מפה לכל השותפים בימין, כולל לחברים מעוצמה יהודית. בואו נשב למו"מ ונסגור. אסור לנו להתייחס לרעשי הרקע מסביב, זה הזמן לגלות אחריות לשלטון הימין.

ראשי עוצמה יהודית. בן גביר ובן ארי

ראשי עוצמה יהודית. בן גביר ובן ארי. יצטרפו לאיחוד?צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

יו"ר הבית היהודי רמז לדיונים המעשיים על המקומות ברשימה: "אנחנו נעשה מאמץ גדול כדי לשלב כוחות, יחד עם שמירה על דמותה של התנועה הציונית דתית, והמשך מרכזיותו של הבית היהודי ברשימה המתהווה באיחוד מפלגות הימין". אמר.

עוד הדגיש הרב פרץ, כי כל דיבורים כל המלצה לראשות הממשלה על מישהו שאינו בנימין נתניהו - צריך להוריד מהשולחן מיד, ושלח בכך רמז עבה לנפתלי בנט, שסירב בראיונות בימים האחרונים להתחייב להמלצה על נתניהו. לדברי הרב פרץ, כל תמיכה אחרת או רעיון אחר, עלול להוביל לממשלת שמאל שתשאיר את הציונות הדתית בחוץ. אנו לא ניתן לזה לקרות, אמר.

היוצא והנכנס. הרב פרץ ובנט

רמז עבה. הרב פרץ עם בנטצילום: פלאש 90, יונתן סינדל

לעניין מקומה של הבית היהודי באיחוד העתידי אמר: "יש כאן מפלגה, יש תנועה שמייצגת ערכים ואידיאלים והיא חייבת להיות מיוצגת כראוי. התנועה קיימת 130 שנה, עברה משברים קשים, ידעה לקום על הרגליים ולהשתקם, מפלגות קמות והולכות ואנחנו פה - זה יהיה חייב לבוא לידי ביטוי ברשימה לכנסת. לא מדובר פה בעניין אישי, מדובר בעניין ערכי, מבלי לוותר על היכולת לגבש סביבנו את כלל מצביעי הציונות הדתית". הדגיש יו"ר הבית היהודי