דיווח: הרב אליהו והרב סדן תומכים באיילת שקד לראשות איחוד הימין

רב העיר צפת וראש המכינה בעלי תומכים בהצבתה של יו"ר הימין החדש החדשה, איילת שקד, בראשות איחוד מפלגות הימין. רק לפני כשבועיים חתם הרב אליהו על מכתב הרבנים, לפיו רק דמות ציונית דתית יכולה לעמוד בראש המפלגה הציונית דתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/19 20:41 יח בתמוז התשעט

דיווח: הרב אליהו והרב סדן תומכים באיילת שקד לראשות איחוד הימין
הרב שמואל אליהו, צילום: צילום מסך

תמיכה מפתיעה. הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, והרב אלי סדן, ראש המכינה בעלי, תומכים בהצבתה של איילת שקד בראש איחוד מפלגות הימין, במקומו של הרב רפי פרץ. כך דווח הערב (א') בחדשות 13.

על פי הדיווח, הרב סדן, ראש המכינה בעלי ומי שהיה ממקימי הוועדה הציבורית שבחרה ברב רפי פרץ לראשות הבית היהודי, וכן אחד מחבריה, החליט בימים האחרונים לתמוך בשקד לראשות הרשימה המאוחדת.

התמיכה המפתיעה עוד יותר מגיעה מצידו של הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, שכזכור, רק לפני כשבועיים חתם על מכתב, לצד רבנים משפיעים נוספים בציונות הדתית, לפיו רק אדם שומר תורה ומצוות יכול לעמוד בראש המפלגה הדתית-לאומית.

דמות מפתח בשיח עם הצבא. הרב סדן

הרב אלי סדןצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"מחזקים את ידיו של הרב רפי פרץ בעמדתו, שבראש המפלגה הדתית לאומית חייב לעמוד יהודי ירא שמים ששומר תורה ומצוות". נאמר במכתב.

הדיווח מגיע על רקע הצבתה הרשמית של איילת שקד בראשות הימין החדש, מוקדם יותר הערב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן