שרה נתניהו פועלת נגד האיחוד בימין

רעייתו של ראש הממשלה נפגשה עם אשתו של הרב רפי פרץ, מיכל, והפצירה בה למנוע איחוד של הבית היהודי עם בנט ושקד. הערב: נתניהו והרב פרץ ייפגשו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 21/07/19 17:11 יח בתמוז התשעט

שרה נתניהו פועלת נגד האיחוד בימין
שרה נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האיחוד בימין בצרות? רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, נפגשה עם מיכל פרץ, רעייתו של יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, והפצירה בה למנוע איחוד בין הבית היהודי ובין מפלגתם של נפתלי בנט ואיילת שקד. כך דיווח פרשן ערוץ 12, עמית סגל. מיכל פרץ עצמה סירבה למסור תגובה בנושא.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר בתגובה: "שרה נתניהו ורעיית פרץ נפגשו בחטף ובאקראי בחתונה רבת משתתפים. השתיים התחבקו קצרות כשסביבן קהל גדול וקבעו להיפגש. הטענה על פרטי השיחה שלכאורה התקיימה היא בדיה וסיפור מעשייה".

כידוע, בין שרה נתניהו לבין שקד ובנט שוררת איבה אישית עזה, עוד מהתקופה בה שניהם עבדו אצל בנימין נתניהו בזמן שכיהן כיו"ר האופוזיציה. בעבר פורסמו שורת מקרים בה פעלו נתניהו ורעייתו מאחורי הקלעים, במטרה לפגוע בתדמיתם של בנט ושקד.

הדמות המועדפת | איילת שקד

איילת שקדצילום: פלאש 90

לאחר ההחלטה על פיזור הכנסת והליכה לבחירות חדשות, דווח כי שרה נתניהו הטילה וטו על הצבתה של איילת שקד ברשימת הליכוד, על אף התמיכה שהיתה לכך במפלגה. בסביבת נתניהו הכחישו אז את הדיווח, אך נראה שרעיית ראש הממשלה ממשיכה להתנגד לשקד ולבנט.

הערב (א') צפוי ראש הממשלה להיפגש עם הרב רפי פרץ, ועל פי דיווחים שונים צפוי לדרוש ממנו בעצמו שלא לוותר לשקד על המקום הראשון באיחוד מפלגות הימין. משמעות הדבר היא כי נתניהו מעדיף ככל הנראה שמימין לליכוד ירוצו שתי מפלגות, אחת בראשות פרץ ואחת בראשות שקד, כך שהמפלגה הליברלית יותר תוכל למשוך קולות מישראל ביתנו של ליברמן.

על פי דיווח ב'כאן', גם נתניהו עצמו מנסה למנוע איחוד כולל מימין לליכוד, ושוחח היום כבר 3 פעמים בטלפון עם יו"ר הבית היהודי, עוד טרם פגישתם הצפויה. על פי הדיווח, נתניהו אמר לפרץ כי שקד לא תוסיף מנדטים לאיחוד מפלגות הימין, וכן מפעיל לחץ להחזיר את עוצמה יהודית לאיחוד מפלגות הימין.