הרב פרץ: "עכשיו הזמן לאיחוד גדול בימין"

ראש הממשלה זימן לפגישה את יו"ר הבית היהודי, והשניים צפויים לדון באיחודים במפלגות הימין. לא ברור האם נתניהו ידחוף לאיחוד גדול מימין לליכוד, או שהוא מעדיף שתי מפלגות. הרב פרץ: "בנט ושקד מוזמנים לאיחוד כבר הערב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/19 15:15 יח בתמוז התשעט

הרב פרץ: "עכשיו הזמן לאיחוד גדול בימין"
הרב רפי פרץ ונתניהו, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

נתניהו ילחץ על הרב רפי פרץ להתגמש לטובת איחוד בימין? ראש הממשלה זימן את יו"ר הבית היהודי לפגישה, בשעה 18:30 הערב (א'), הצפויה לעסוק באיחודים במפלגות הימין. הפגישה נקבעה עוד לפני ההודעה של איילת שקד על מסיבת עיתונאים הערב.

בתוך כך, הרב רפי פרץ אמר לאחר דבריו של נפתלי בנט, על הצורך באיחוד גדול בימין: "שמח לראות שאנשי הימין החדש מגיעים להסכמה ביניהם. עכשיו הגיע הזמן לאיחוד אמיתי בימין. איילת ונפתלי, מוזמנים כבר הערב למו"מ לאיחוד".

על פי דיווח ב'וואלה', נתניהו צפוי ללחוץ על הרב פרץ להתאחד עם עוצמה יהודית, במטרה למקסם קולות בימין, אך לאור ההתפתחויות, השניים ככל הנראה ידונו גם באפשרות של חיבור עם הימין החדש, אז, כידוע, דורשת שקד את המקום הראשון ברשימה. 

על פי הדיווח טרם ברור האם נתניהו יתמוך באיחוד כולל, וייתכן כי הוא מעדיף דווקא שתי מפלגות שירוצו מימין לליכוד, האחת דתית-שמרנית והאחת ליברלית, שתשאב, כך מקווה נתניהו, קולות מישראל ביתנו של ליברמן.