פגישה גורלית: שקד ובנט יכריעו במוצאי שבת את עתידם הפוליטי

השרים לשעבר שבבחירות הקודמות התמודדו במסגרת הימין החדש, ייפגשו במטרה לקבוע באופן סופי אם הם מחדשים את השותפות הפוליטית ביניהם והאם פניהם לחיבור עם הרב פרץ וסמוטריץ או לא

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 19/07/19 13:33 טז בתמוז התשעט

פגישה גורלית: שקד ובנט יכריעו במוצאי שבת את עתידם הפוליטי
יקבלו החלטות. בנט ושקד, צילום: יוסי זליגר פלאש 90

על ריקע המגעים לאיחוד בימין הדתי, נפתלי בנט, ואיילת שקד צפויים להיפגש במוצאי שבת בתל אביב כדי לקבוע באופן סופי האם הם מחדשים את השותפות הפוליטית ביניהם.

שר החינוך לשעבר וחברתו שרת המשפטים עד לפני מספר שבועות, יוועדו לפגישה מכרעת בה יחליטו, בנוסף לברית ביניהם, האם פניהם לחיבור עם הבית היהודי-איחוד לאומי, או שהם ימשכו לכיוון ריצה של שתי המפלגות בנפרד.

מחכים לסוף השבוע. פרץ וסמןטריץ

יחייכו גם אחרי השבת? פרץ וסמןטריץ'צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בחדשות כיפה כי שקד לא תצטרף למפלגתם של הרב פרץ ובצלאל סמוטריץ' באופן עצמאי ותבחר בין חבירה מחודשת לימין החדש לפרישה זמנית מהמערכת הפוליטית. השבוע דווח, גם כן לראשונה בחדשות כיפה, כי נושא עמידתה של שקד בראשות הימין החדש היא עובדה מוגמרת, זאת למרות שגם מצדה וגם מצדו של בנט הכחישו כי הנושא סוכם באופן סופי.

יש לציין כי קולות במערכת הפוליטית מציינים כי בעוד שהשרה לשעבר דוחפת לאיחוד כולל של כל מפלגות הימין הדתי, לרבות עוצמה יהודית, בסביבתו של בנט דווקא תומכים בריצה נפרדת של הבית היהודי-איחוד לאומי והימין החדש