סופית: איילת שקד יו"ר הימין החדש

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בכיפה כי שרת המשפטים לשעבר לא תחבור באופן עצמאי לבית היהודי-איחוד לאומי. כעת נודע כי היא מצטרפת לנפתלי בנט ותופסת את מקומו בראשות הימין החדש. שקד מכחישה את הדיווח

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 17/07/19 21:34 יד בתמוז התשעט

סופית: איילת שקד יו"ר הימין החדש
שקד בראש, צילום: איפאק

לאחר התלבטויות רבות הגיעה ההחלטה. לחדשות כיפה נודע כי איילת שקד תעמוד בראש מפלגת הימין החדש במקום נפתלי בנט. שקד מכחישה את הדיווח. 

בבחירות לכנסת ה-21 שרת המשפטים לשעבר התמקמה במקום השני ברשימה והיתה יושבת ראש משותפת לצד בנט. כחלק מהסקת המסקנות מהבחירות האחרונות, שבסופן לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה, נראה כי בימין החדש הבינו כי שקד מקבלת הערכה גבוהה יותר מהציבור, ולכן תעמוד בראש הרשימה. 

שקד ובנט מקיימים משא ומתן עם הבית היהודי על איחוד המפלגות לרשימה משותפת, אולם נראה כי הקשיים במו"מ הולכים וגדלים כאשר הרב רפי פרץ לא מוכן לוותר על המקום הראשון, וזאת למרות שהסקרים מנבאים מספר דו ספרתי לרשימה המאוחדת במידה ושקד עומדת בראשה.  

ההחלטה לחבור חזרה לימין החדש הגיעה לאחר ששקד פסלה את מסלול ההצטרפות למפלגתם של הרב פרץ וסמוטריץ' באמצעות מפלגת מדף, כפי שפורסם לראשונה בחדשות כיפה. 

מהימין החדש לא נמסרה תגובה. עם זאת, לאחר פרסום הכתבה צוייץ בחשבון בטוויטר של המפלגה כי הדיווח הוא "פייק". כמו כן, מטעמה של שקד נמסר, גם כן לאחר מועד פרסום הידיעה, כי היא מכחישה את הפרסום.