"ברק עושה שימוש ציני בשגית פרץ דרעי. השפעתה תהיה אפסית"

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, ביקר את הצטרפותה של מייסדת פורום הנשים של מפלגתו לאהוד ברק: "חלק מהשימוש הציני שעושה ברק בבני הציונות הדתית. צר לי שהצטרפה למי שבחר להשתלח בגסות בציונות הדתית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 02/07/19 12:20 כט בסיון התשעט

"ברק עושה שימוש ציני בשגית פרץ דרעי. השפעתה תהיה אפסית"
ניר אורבך, צילום: דוברות

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, מבקר את הצטרפותה של שגית פרץ-דרעי, לשעבר ראש ומייסדת פורום הנשים בבית היהודי, למפלגתו של אהוד ברק. "צר לי ששגית בחרה לחבור דווקא לאהוד ברק, שמייד עם הודעתו על חזרה לחיים הפוליטיים בחר להשתלח בגסות בציונות הדתית", אמר אורבך. 

"לצערי, מתוך הערכה לשגית וכמי שמוקיר אותה, אני יודע שאהוד ברק הביא אותה למפלגה כחלק מהשימוש הציני שהוא עושה בבני ובנות הציונות הדתית. אלקטורלית השפעתה תהיה אפסית."

פרץ-דרעי אמרה בראיון לחדשות כיפה הבוקר, כי היא דווקא מקווה שתצליח להביא קולות מהציונות הדתית למפלגתו של ברק: "אני יודעת שהיום לאנשי הציונות הדתית, שלא תומכים בגישה של הבית היהודי, אין למי להצביע. אני אנסה בכל כוחי להציג עמדה של יהדות הלכתית ששייכת לכולם. אני אישה אורתודוקסית. אבל בתוך האורתודוקסיה אפשר לבחור בדרך שהיא מקרבת ומאפשרת, ואפשר לבחור בדרך של פילוג. אני מציעה דרך שהיא מקרבת ומאפשרת, ואני מקווה שאנשים ילכו אחרי האפשרות הזאת".