"הפקרות הביטחונית", "לא לוקח אחריות על מעשיו": בכחול לבן תוקפים את נתניהו

על רק המתיחות בדרום והסכם הרגיעה עם חמאס, תקף ח"כ משה יעלון את ראש הממשלה: "במקום להגיב תגובה קשה כנגד העפיפונים והבלונים, אנחנו שומעים את נתניהו מצהיר הצהרות מאיימות - ובסוף אנחנו משלמים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 30/06/19 13:48 כז בסיון התשעט

"הפקרות הביטחונית", "לא לוקח אחריות על מעשיו": בכחול לבן תוקפים את נתניהו
יעלון בסיור בעוטף עזה, צילום: דוברות ח"כ יעלון

בכחול לבן תקפו היום (א') את התבטאות ראש הממשלה נתניהו בנוגע למצב הביטחוני ברצועת עזה והסכם הרגיעה עם חמאס. לדבריהם, הוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו.

"שוב נתניהו מתעסק בפוליטיקה ובעצמו, במקום בהגנה על האזרחים", נאמר בהודעת המפלגה, "מי שלא יכול לקחת אחריות על מעשיו בעשור האחרון לא יפתור לעולם את מצוקת תושבי הדרום, שצמאים לפתרונות מראש הממשלה שלהם ולא לביקורות על יריביו הפוליטיים".

מספר 3 ברשימת המפלגה לגנסת, משה (בוגי) יעלון, סייר היום בעוטף עזה ואמר במהלכו: "די להפקרות הביטחונית שאנחנו רואים כאן בחודשים האחרונים, שבה במקום לגבות מהחמאס מחיר כבד על מה שהוא עולל כאן, ותראו את הדוגמא של השדה מאחורי, אנחנו משלמים לו פרוטקשן".

לדבריו, "במקום להגיב תגובה קשה כנגד העפיפונים והבלונים, שמישהו זלזל בהם לצערי כבר לפני שנה, אנחנו שומעים את נתניהו מצהיר הצהרות מאיימות - ובסוף אנחנו משלמים. ביטחון תושבי העוטף משועבד למה שמעניין את נתניהו - הבריחה מאימת הדין. ההישרדות הפוליטית. אילולא זה, כבר מזמן צה"ל היה נותן מכה קשה, כפי שצריך לתת".

מוקדם יותר, בפתח ישיבת הממשלה, אמר נתניהו כי הוא "לא מתרשם מהתעמולה של 'המומחים' למיניהם. רבים מהם משיאים לנו עצות שהם בעצמם לא יישמו כשהם היו בתפקיד. ושלא נתבלבל, הם גם יהיו הראשונים לבקר אותנו אחרי שנצא למבצע צבאי רחב היקף, דבר שייתכן שנאלץ לעשותו. לכן מה שמנחה אותי זה רק דבר אחד - ביטחון מדינת ישראל".