הקמפיין החדש של עוצמה יהודית נגד הרב פרץ: "מכניסים את בן גביר לכנסת"

בעוצמה יהודית המשיכו להפעיל לחץ על יו"ר הבית היהודי בדרישה שיפעל להכנסתו לכנסת: "כי הסכמים מכבדים". בן גביר: "מקווה ומאמין שהרב רפי יכבד את ההסכם"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 23/06/19 10:04 כ בסיון התשעט

הקמפיין החדש של עוצמה יהודית נגד הרב פרץ: "מכניסים את בן גביר לכנסת"
מתיחות בימין הדתי. סמוטריץ, בן גביר והרב פרץ, צילום: יחצ

ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, המשיך הבוקר (א') בהפעלת הלחצים על יו"ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ, בדרישה שיממש את ההסכם שנחתם ביניהם ויפעל להכנסתו לכנסת הנוכחית.

בן גביר לא התרשם מהטענות כאילו החלת החוק הנורבגי אינה אפשרית בזמן ממשלת מעבר ומפלגתו יצאה בקמפיין בו נכתב: "כי הסכמים מכבדים באופן מיידי. מכניסים את בן גביר לכנסת". בן גביר עצמו צייץ בטוויטר את המסר עליו חזר לאחרונה מספר פעמים: "מקווה ומאמין שהרב רפי יכבד את ההסכם".

הקמפיין של עוצמה יהודית

הקמפיין של עוצמה יהודיתצילום: מחשבון הטוויטר של בן גביר

יש לציין כי הבוקר דווח בכאן שגורמים באיחוד מפלגות הימין מעדיפים לצרף את איילת שקד ונפתלי בנט, גם אם הדבר יבוא על חשבונה של עוצמה יהודית. עם זאת, בשבוע שעבר אמר גורם בכיר בבית היהודי לחדשות כיפה כי יש מצד המפלגה כוונה להמשיך את הריצה המשותפת עם בן גביר, לאחר שהאחרון טען שהרב פרץ לא מנסה להכניסו לכנסת: "הוא גורם לעצמו נזק. אנחנו באים ממקום של רצון לחדש את ההסכם וללכת איתו ביחד וככה לא מתנהג מי שרוצה ללכת יחד".

יו"ר עוצמה יהודית לא נותר חייב והשיב: "הרב רפי פרץ, כמי שעומד בראש המפלגה של הציונות הדתית, צריך להבין ולהפנים שככה לא בונים מפלגה ומנהיגות. את הסכם שנחתם והוסכם צריך לקיים. הרב פרץ אמר בעצמו שבזכותנו הם נכנסו לכנסת והנה עכשיו הוא שר בכיר וחבר בממשלה".

בנוסף הוא אמר כי "יש לציין שסמוטריץ' רוצה לקיים את ההסכם ומסכים להתפטר, אבל הרב רפי מסרב וכל זה בזמן שלבית היהודי יש ארבעה חברי כנסת,  פרץ הפך להיות שר חינוך ומקום בקבינט. כל זה בזכות החיבור עם עוצמה יהודית, אז יש ח"כ אחד שהובטח לנו מה שנקרא כבשת הרש- גם את זה רוצים הם לא רוצים לתת. ובכל זאת אני רוצה לבוא לבחירות הבאות ממעמד של חבר כנסת עם התקציב שניתן לי כחבר כנסת. הרב פרץ אמר בעצמו שבזכות ההסכמים האלו הם נכנסו לכנסת".