מיכאל בן ארי לא יתמודד בבחירות הקרובות

בעוצמה יהודית החליטו שלא להסתכן שוב בפסילה של בן ארי בבג"ץ, ולוותר מראש על התמודדותו לכנסת. טרם הוחלט מי ישובץ במקומו. במפלגה הכחישו את הידיעה

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 03/06/19 18:44 כט באייר התשעט

מיכאל בן ארי לא יתמודד בבחירות הקרובות
מיכאל בן ארי. לא יתמודד, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוצמה יהודית עוד לא יודעים באיזו מסגרת יתמודדו חברי המפלגה בסבב ב' של בחירות 2019, לאחר שבבחירות האחרונות התמודדה במסגרת איחוד מפלגות הימין, אך לא הצליחה להכניס את נציגה היחיד, איתמר בן גביר, לכנסת.

עם זאת, במפלגה כבר נערכים לבחירות, ועל פי מידע שהגיע לחדשות כיפה, החליטו לוותר על שיבוצו של ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי ברשימת המפלגה.

כזכור, ערב הבחירות נפסלה מועמדותו של בן ארי לכנסת, בעקבות דברים שאמר על הציבור הערבי בשנים האחרונות. 

בעוצמה יהודית החליטו שלא לקחת את הסיכון שבן ארי ייפסל שוב, ובוודאי כאשר הבחירות מתקיימות בסמיכות גבוהה כל כך לבחירות הקודמות, וככל הנראה הרכב השופטים בבג"ץ והחלטותיהם לא ישתנו תוך חצי שנה. טרם ברור מי יחליף את בן ארי ברשימת המפלגה לכנסת.

בעוצמה יהודית הכחישו את הדברים ומסרו: "בניגוד לפרסום היום לפיו ד"ר מיכאל בן ארי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת מחשש שייפסל, אנו מבקשים להבהיר כי טרם התקבלה החלטה סופית בנושא, ובימים האחרונים מתנהלים במזכירות המפלגה דיונים והתייעצויות בנוגע לכך. כל פרסום לפיו התקבלה החלטה סופית בנושא היא לא על דעתנו".