דרעי בקריאה אחרונה לליברמן: "סיכמנו על בחירות ב 27 לאוגוסט"

יו"ר ש"ס עדיין מקווה שליברמן יתרצה ותוקם ממשלה: "העם לא צריך בחירות מיותרות". לצד זה אמר כי ראשי המפלגות סיכמו על מועדון בסוף הקיץ

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 27/05/19 13:45 כב באייר התשעט

דרעי בקריאה אחרונה לליברמן: "סיכמנו על בחירות ב 27 לאוגוסט"
ליברמן עם ליצמן ודרעי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, פנה היום (ב'), לאחר ישיבת ראשי הסיעות עם נתניהו, לאביגדור ליברמן, והפציר בו שיסיים את המשבר שמאיים בבחירות חוזרות.

"בישיבת ראשי המפלגות סיכמנו, לצערי, על הגשת החוק לפיזור הכנסת", אמר דרעי והוסיף: "לא הלכנו לבחירות כדי ללכת שוב לבחירות, הבוחר אמר את דברו. 65 מנדטים בחרו בנתניהו לראשות הממשלה וזה הרצון האמיתי של רוב העם".



לדבריו, התאריך המועדף על כל מרכיבי הקואליציה הוא כמה שיותר מהר, 90 יום, שזה ה-27 לאוגוסט".

יו"ר ש"ס פנה ליו"ר ישראל ביתנו ב"קריאה אחרונה. עם ישראל לא צריך היום שוב בחירות. ראשית, זו הוצאה ענקית מאד שיכולה לפתור הרבה בעיות, בנוסף אנחנו כבר הרבה זמן בממשלה שלא יכולה לקבל החלטות ויש לנו אתגרים רבים בביטחון. בדרום ובצפון מאתגרים אותנו יום יום שעה שעה. יש מתח גדול מאד במפרץ הפרסי".

דרעי העריך כי גם "בבחירות הבאות נתניהו ייבחר שוב וגוש הימין יעלה ואפילו יתחזק, כך שאני לא רואה את התועלת בבחירות. הויכוח הוא מינורי. המפלגות החרדיות עשו צעדים מרחיקי לכת לכיוון ליברמן, הרבה מעבר לחמישה מנדטים שיש לו. הוא חייב לגלות אחריות, ולהתגמש ולהקים את הממשלה רגע לפני שהיא מתפזרת".