ליברמן נגד האדמו"ר מגור: "בריוני וכוחני"

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לדרישת החרדים במו"מ הקואליציוני, בהוראת הרבי מגור, לאסור על מכירת כרטיסים לגן החיות התנ"כי בירושלים: "זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/19 10:50 יב באייר התשעט

ליברמן נגד האדמו"ר מגור: "בריוני וכוחני"
אביגדור ליברמן, צילום: ללא

המשבר בשיחות עם ישראל ביתנו מחריף. יו"ר המפלגה ליברמן תקף הבוקר (ו') את המפלגות החרדיות, על דרישתן במסגרת המו"מ הקואליציוני לאסור על מכירת כרטיסים בשבתות וחגים לגן החיות התנ"כי בירושלים, הפתוח בשבת.

"גן חיות התנ"כי הוא אחד הגנים היפים ביותר במדינת ישראל ובמזה"ת כולו ומאות אלפי מבקרים נהנים ממנו מידי שנה. גן חיות זה הוקם לפני עשרות שנים ורוב הביקורים בו הם בשבתות ובחגים. אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו"מ הקואליציוני - לאסור על מכירת הכרטיסים לגן, דווקא בימי שבת ובחגים". כתב ליברמן בפייסבוק.

הקופות ייסגרו בשבת? גן החיות התנ"כי

הקופות ייסגרו בשבת? גן החיות התנ"כיצילום: פלאש 90

"אנחנו לא מבקשים לפתוח מרכולים בשבת במאה שערים, אבל לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים", הוסיף יו"ר ישראל ביתנו. "זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה. על זה בין היתר אנו נלחמים במו"מ קואליציוני מורכב בתקווה לסיים אותו בהצלחה".

אמש פורסם בחדשות 13 כי על פי דרישתו של הרבי מגור, המפלגות החרדיות דורשות לאסור על מכירת כרטיסים בשבת ובחג לגן החיות. כבר לפני שנה פורסם שמהלך דומה ייצא לפועל, אך הדבר טרם קרה.