מסתמן: קופות גן החיות התנ"כי בירושלים ייסגרו בשבת

לאחר מאבק בן שנה על פעילות גן החיות בשבת, הוחלט כי במקום הקופות יוצבו עמדות אוטומטיות, "מצד אחד מדובר בכישלון למי שציפה לסגירת גן החיות בשבת, אך מצד שני הוא מרחיק את חילולי השבת מהפרהסיה הציבורית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/18 15:55 כב באייר התשעח

מסתמן: קופות גן החיות התנ"כי בירושלים ייסגרו בשבת
הקופות ייסגרו בשבת? גן החיות התנ"כי, צילום: פלאש 90

קופות גן החיות התנ"כי בירושלים ייסגרו בשבתות ובמקומן יוצבו עמדות אוטומטיות, כך פורסם בשבוע שעבר ברשת "קו העיתונות" החרדית.

בוועדת הרבנים לענייני השבת יצאו בשנה האחרונה נגד פתיחת המתחם בשבת ואף איימו בחרם על המקום.

לאחר דין ודברים עם עיריית ירושלים, הוחלט לאחרונה כי הגן ימשיך לפעול בשבת, אך ככל הנראה הקופות ייסגרו ומי שיהיה מעוניין לרכוש כרטיסים יעשה זאת בעמדות האוטומטיות שיוצבו באזור.

איום בחרם גרם להסכם פשרה לפיו גן החיות התנ"כי בירושלים יישאר פתוח בשבתות, אך הקופות המאוישות ייסגרו לטובת קופות אוטומטיות שיוצבו במרחק מסוים מהמקום, כך דווח לפני מספר ימים ברשת "קו עיתונות".

גורם המעורה בפרטים אמר ל'ישראל היום' כי "מצד אחד מדובר בכישלון למי שציפה לסגירת גן החיות בשבת, אך מצד שני הוא מרחיק את חילולי השבת מהפרהסיה הציבורית. אנחנו לא אחראים למה שאנשים פרטיים עושים. התפקיד שלנו הוא לדאוג שלא יהיו חילולי שבת במרחב הציבורי, ואת הנקודה הזו ההסכם בא לפתור".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "העירייה מובילה מהלך נרחב של שירותים דיגיטליים ומקוונים לטובת שיפור השירות. אחד מתחומי הטיפול הינו בתחום רכישת כרטיסים לאירועים ולמוסדות התרבות והספורט בעיר באמצעות מערכות דיגיטליות, כמקובל בכל העולם וברחבי הארץ. בימים אלה מוצבים מכשירי כרטוס מתקדמים בגן החיות התנכ"י. הפרויקט מבוצע בתיאום ובשיתוף פעולה עם המוסדות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן