מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו יישא הצהרה, במערכת הפוליטית הגיבו: "מדינת ישראל כולה אבלה"

ראש הממשלה יישא הצהרה לתקשורת בעקבות מותם של 3 החטופים הישראלים שנורו בשוגג על ידי כוחות צה"ל. "בשעה קשה זו, לבי ומחשבותיי עם משפחותיהם של שלושת החטופים שנהרגו בשוגג מאש צה"ל ברצועת עזה", כתב גלנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/23 18:17 ד בטבת התשפד

נתניהו יישא הצהרה, במערכת הפוליטית הגיבו: "מדינת ישראל כולה אבלה"
נתניהו, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בעקבות הטרגדיה האיומה שאירעה בעזה, ומותם של 3 חטופים ישראלים מאש צה"ל לאחר שנחשדו כמחבלים, נתניהו הודיע כי ישא הערב (שבת) הצהרה לתקשורת. בהודעה שפרסם מוקדם יותר, כתב ראש הממשלה: "יחד עם כל עם ישראל אני מרכין ראש בצער עמוק ומבכה את נפילתם של שלושה מבנינו היקרים שנחטפו, וביניהם יותם חיים וסאמר פואד אל-טלאלקה".

נתניהו: "ליבי עם המשפחות הדואבות בשעת יגונן הקשה"

עוד כתב נתניהו: "זוהי טרגדיה קשה מנשוא. מדינת ישראל כולה אבלה בערב זה. ליבי עם המשפחות הדואבות בשעת יגונן הקשה. אני מחזק את לוחמינו האמיצים שחדורים במשימה הקדושה של השבת חטופינו, גם במחיר חירוף נפשם. גם בערב קשה זה נחבוש את פצעינו, נפיק את הלקחים ונמשיך במאמץ עליון להחזיר את כל חטופינו הביתה בשלום".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב גם הוא: "הלב עם המשפחות. הלב עם הלוחמים. המלחמה הזו מציבה בפנינו רגעים קשים מנשוא, גם הערב נחבק את המשפחות ונחזק את כוחות הבטחון. העצב אין לו סוף".

החטופים שנהרגו מאש צה"ל

החטופים שנהרגו מאש צה"ל, צילום: מטה משפחות החטופים

גלנט:"הטעות כואבת לכל ישראלי באשר הוא"

"בשעה קשה זו, לבי ומחשבותיי עם משפחותיהם של שלושת החטופים שנהרגו בשוגג מאש צה"ל ברצועת עזה", כתב שר הביטחון גלנט. "אלו שעות קשות, הטעות כואבת לכל ישראלי באשר הוא, עלינו לגלות אורך רוח, ולהמשיך לפעול עבור חטופינו, חיילינו ואזרחינו. שוחחתי עם הרמטכ"ל הערב כדי ללמוד על נסיבות הארוע הטראגי וכדי להבטיח את הפקת הלקחים המיידית".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו עם צאת השבת: "יחד עם כל עם ישראל ליבי עם משפחות החטופים אשר נהרגו בשוגג מירי של כוחות צה"ל ברצועה. זוהי טרגדיה נוראית, אשר לא הייתה צריכה לבוא לעולם. אני מרכין את ראשי ומחזק את ידי כוחות צה"ל שלוחמים בעזה ומכים בחמאס".

גלנט בדיון

גלנט בדיון, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון