מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גנץ נשאר בממשלה: "גם כשהכתף כואבת - לא אניח את האלונקה"

יו"ר המחנה הממלכתי הבהיר במסיבת עיתונאים כי אין בכוונת מפלגתו לפרוש מהממשלה אך הביע ביקורת על העברת התקציב: "תוספת תקציבים על בסיס הסכמים פוליטיים שאינם קשורים למלחמה, הם כתם על הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/23 19:54 טז בכסלו התשפד

גנץ נשאר בממשלה: "גם כשהכתף כואבת - לא אניח את האלונקה"
גנץ , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ התייחס היום (ד') בהצהרה לתקשורת לביקורת על תקציב המדינה המתוקן שאושר בממשלה חרף התנגדות מפלגתו והבהיר כי אין בכוונתו לפרוש מהממשלה. "כפי שכבר אמרתי בעבר, נכנסנו לממשלת החירום לא מתוך שותפות פוליטית אלא מתוך שותפות גורל" אמר. גנץ הוסיף: "גם כשהכתף כואבת ונהיה קשה במסע, לא אניח את האלונקה ואפקיר בשטח את החיילים, החטופים, את תושבי הדרום והצפון, את המערכה הבינלאומית ואת האינטרסים של מדינת ישראל".

גנץ על התקציב שאושר: "כתם על הממשלה"

עם זאת גנץ ביקר בחריפות את התקציב שאושר: "כשמאות אלפים מגויסים, מעל מאה אלף אזרחים עזבו את בתיהם, והמשק כולו נפגע - כולנו חייבים להתגייס. תוספת תקציבים על בסיס הסכמים פוליטיים שאינם קשורים למלחמה, הם כתם על הממשלה"

"אנחנו ערוכים ומוכנים לחזרה ללחימה"

בהמשך, גנץ הדגיש כי לצד הפסקת האש, במערכת הביטחון נערכים לשוב למלחמה: "אנחנו ערוכים ומוכנים לחזרה ללחימה, בכל רגע נתון, כולל ברגעים אלו" אמר השר גנץ. "אין לנו ברירה. אנחנו חייבים להמשיך ולהילחם. הלחימה תימשך, ותתרחב לכל מקום שנדרש ברחבי הרצועה. לא יהיו ערי מקלט".