מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שהכחישה את הזוועות - חברת הכנסת המוסלמית מתנצלת: "מעשים נאלחים"

אחרי שהכחישה את הטבח וטענה כי חמאס לא שחטו תינוקות, חברת הכנסת אימאן חטיב יאסין מתנצלת: "לא הייתה לי שום כוונה להמעיט או להתכחש לטבח המזעזע בשביעי לאוקטובר ולמעשים הנוראיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 22:26 כא בחשון התשפד

אחרי שהכחישה את הזוועות - חברת הכנסת המוסלמית מתנצלת: "מעשים נאלחים"
"לא שחטו תינוקות", חברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין , צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

אחרי שהכחישה את זוועות החמאס וטענה כי הארגון הרצחני לא רצח תינוקות ולא אנס נשים, חברת הכנסת הערביה ממפלגת רע"מ, אימאן חטיב יאסין פרסמה הערב (א') הודעת התנצלות על דבריה: "טעיתי, אני מצרה על כך ומתנצלת" כתבה יאסין. "לא הייתה לי שום כוונה להמעיט או להתכחש לטבח המזעזע בשביעי לאוקטובר ולמעשים הנוראיים נגד נשים, תינוקות וקשישים שנרצחו בדרום" הבהירה.

"השמעתי עמדה ברורה בדבר גינוי והוקעת המעשים הנאלחים האלה"

חברת הכנסת מרע"מ טענה כי גינתה את הטבח עוד מתחילת המלחמה: "מהיום הראשון השמעתי עמדה ברורה בדבר גינוי והוקעת המעשים הנאלחים האלה נגד יהודים וערבים אזרחי ישראל באותה שבת שחורה וראוי להדגיש זאת שוב, במיוחד בעת הזו".

"לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים"

כזכור, בראיון לערוץ הכנסת חברת הכנסת אימאן חטיב יאסין הכחישה את הזוועות שביצע החמאס: "אני שמעתי ממקור ראשון משלושה חברים במפלגה שראו את הסרט ודיברנו על מה שהיה בסרט, לא שחטו תינוקות ולא אנסו נשים" טענה חטיב.

עבאס: "לא יהיה מקום בשורותינו לכל גורם שממעיט בחומרת המעשים"

בתגובה לראיון המביש, יו"ר מפלגת רע"מ, מנסור עבאס תקף את יאסין: "הזדעזעתי לשמוע את דבריה של אימאן ח'טיב יאסין. אני ושאר חברי המפלגה גינינו בתוקף מהרגע הראשון את הטבח המזעזע בדרום והדגשנו את ההוקעה והסלידה מהפגיעה בנשים, תינוקות וקשישים".

עוד הוסיף עבאס: "אין ולא יהיה מקום בשורותינו לכל גורם שמתכחש או ממעיט בחומרת המעשים המנוגדים לערכים שלנו ושל הדת האיסלאמית. רע"מ מתנגדת בתוקף לפגיעה בחפים מפשע באשר הם ערבים ויהודים כאחד".