העיתונאי שנחשף כיועץ הסתרים של בן גביר השעה את עצמו: "חשבון נפש"

העיתונאי משה גלסנר הודיע כי הוא משעה את עבודתו ברדיו קול ברמה ובערוץ הכנסת, זאת לאחר שנחשף כי היה יועץ סתרים תחת שם בדוי לשר בן גביר. גלסנר: "ימים של התבוננות וחשבון נפש"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 10/09/23 10:34 כד באלול התשפג

העיתונאי שנחשף כיועץ הסתרים של בן גביר השעה את עצמו: "חשבון נפש"
בן גביר, השתמש בשירותיו של גלסנר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר החשיפה של העיתונאי ג'וש בריינר ב"הארץ" כי מגיש רדיו "קול ברמה" ו"ערוץ הכנסת" משה גלסנר שימש כיועץ סתרים לשר בן גביר תחת השם הבדוי עופר כהן, עתה מודיע העיתונאי כי הוא משעה את עבודתו בתקשורת.

גלסנר השהה את עצמו מרדיו קול ברמה ומערוץ הכנסת

"בימים של התבוננות וחשבון נפש" כותב גלסנר הבוקר (א') בחשבון הטוויטר שלו, "סיכמתי עם הנהלות רדיו קול ברמה וערוץ כנסת על השעיית עבודתי. שתהיה לכולנו כתיבה וחתימה טובה" כתב. גלסנר, עיתונאי מוכר וידוע, מגיש את מהדורת החדשות המרכזית ברדיו קול ברמה ובעל תוכנית ראיונות בערוץ הכנסת.

גלסנר, בערוץ 13 חשפו את ההתכתבויות

גלסנר, בערוץ 13 חשפו את ההתכתבויות צילום: חדשות 13

לאחר החשיפה ב"הארץ" לפיה מייעץ גלסנר באופן יום יומי למפלגה ולבן גביר ואף קיבל מכשיר טלפון ייעודי לנושא, נחשפו ב"חדשות 13" התכתבויות של גלסנר תחת שם הסתרים עופר כהן בהן הוא מתדרך את חברי המפלגה.

"לעיניכם בלבד, אל תוציאו"

כך למשל בהתכתבות בנוגע לסוגיית חאן אל אחמר, תדרך גלסנר את חברי המפלגה וכתב בקבוצת הוואטסאפ כך: "ההחלטה על חאן אל אחמר הייתה כרוכה בדיון נוקב עם השר בן גביר שדרש אמירה פומבית של הממשלה שחאן אל אחמר תפונה והיה מוכן לפשרה רק בשאלת העיתוי המבצעי המדוייק של הפינוי". בהמשך הוסיף: "לעיניכם בלבד, אל תוציאו כי זה שמור למהדורות הערב".