כהנא: חולדאי אמר לי שהוא לא רוצה רב ראשי בתל אביב

ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי הגיע לכנס דת ועיר של תנועת נאמני תורה ועבודה, עתים וקולך: "באתי לחולדאי וביקשתי שיבחר איזה רב עיר שהוא רוצה, והוא אמר שהוא לא רוצה רב ראשי בתל אביב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/09/23 14:27 ה בתשרי התשפד

כהנא: חולדאי אמר לי שהוא לא רוצה רב ראשי בתל אביב
כהנא., צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

אל כנס דת ועיר של תנועת נאמני תורה ועבודה, עתים וקולך הגיע גם חבר הכנסת מתן כהנא מהמחנה הממלכתי, הח"כ הסרוג התייחס להפגנה נגד הרב לוינשטיין ואמר: "מתנגד למתקפה על הרב לוינשטיין. אבל צריך לשאול איפה הציבור הדתי לאומי נמצא. בני הציונות הדתית מסומנים כיום כאנשים הכי מפלגים בחברה הישראלית וכמי שחטפו את המותג ציונות דתית".

כהנא מספר על הפגישה עם חולדאי

רון חולדאי

רון חולדאי, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

כהנא סיפר כי נפגש עם חולדאי ושמע ממנו על חוסר רצונו למנות רב עיר לתל אביב, "באתי לחולדאי וביקשתי שיבחר איזה רב עיר שהוא רוצה, הוא אמר, אני לא רוצה רב ראשי בת"א. אמרתי לו שבסוף יכריחו אותו להעמיד רב שהוא גם לא בחר".

כהנא: "בדבר אחד הממשלה מצליחה"

על הממשלה אמר הח"כ הסרוג: "בדבר אחד הממשלה מצליחה - להרחיק אנשים מהיהדות", הוסיף כהנא, "הממשלה נשלטת עי הגורמים הכי קיצוניים. נתניהו אחוז בגרונו על ידי סמוטריץ׳ ובן גביר במדיניות, ובידי החרדים בנושאי דת ומדינה. רוב הציבור היה רוצה לראות את הדברים אחרת. הממשלה הקודמת עמדה על שני הקצוות והתפרקה והממשלה הזו עומדת על קצה אחד וסופה להתפרק. הממשלה הבאה תהיה חייבת להשען על המרכז הפוליטי בישראל".