נתניהו הצטלם עם תינוקת והכבוד שקיבל דרעי - תיעוד מהגיבוש של הקואליציה

ברקע העימותים בממשלה חברי הקואליציה התכנסו לערב גיבוש במסעדת בשרים בירושלים. נתניהו: "לפעמים אנחנו מתווכחים, אבל בסוף אנחנו תמיד מסכימים כי יש לנו דרך אחת משותפת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 20:33 כז באלול התשפג

נתניהו הצטלם עם תינוקת והכבוד שקיבל דרעי - תיעוד מהגיבוש של הקואליציה
נתניהו עם קרעי והתינוקת, צילום: ללא

ברקע העימותים הבוקר (ד') בין ראש הממשלה נתניהו לחברי הכנסת מעוצמה יהודית והציונות הדתית בעקבות הדיווחים כי ישראל העבירה משוריינים וכלי נשק לרשות הפלשתינית, הערב (ד') התכנסו חברי הקואליציה לערב גיבוש במסעדת אנטריקוט בירושלים.

נתניהו בערב הגיבוש: "לפעמים אנחנו מתווכחים"

במהלך ערב גיבוש, בירך נתניהו את חברי הקואליציה: "שנה טובה ומתוקה לכולכם. אנחנו עוברים יחד מסלול מדהים, עובדים יחד בתנאים בלתי אפשריים. הפלנו את הממשלה הקודמת והקמנו את הממשלה שלנו מול לא מעט התנגדות ואנחנו עומדים יחד". בהמשך התייחס למחלוקות בממשלה: "לפעמים אנחנו מתווכחים - זה קורה. לפעמים יש לנו דעות שונות - קורה. אבל בסוף אנחנו תמיד מסכימים כי יש לנו דרך אחת משותפת". נתניהו הצטלם הם התינוקת החדשה של קרעי, ונתן כבוד לדרעי שישב לצידו באירוע.

בן גביר הרים לחיים עם ראש הממשלה

בתחילת השבוע חשף עיתון פלשתיני כי הרשות קיבלה כלי נשק וכלי רכב משוריינים מארצות הברית, דרך ירדן ובאישור ממשלת ישראל. מטרת הנשקים והרכבים היא "אכיפת חוק וסדר", כך על פי העיתון. על פי דיווח בגל"צ מדובר בלא פחות מ-1,500 כלי נשק. שר הביטחון ומפקדת תיאום פעולות הממשלה בשטחים הכחישו את הדיווחים.