סוער במשרד ההסברה: המועמד למנכ"לות פרש ותוקף את דיסטל

לאחר שהשרה דיסטל טענה כי המועמד למנכ"לות המשרד מטעמה לא עבר את דרישות הסף של נציבות שירות המדינה, הוא מגיב ותוקף את השרה: "גובלת בהוצאת לשון הרע". מרגלית הוסיף כי הוא שוקל את צעדיו

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 07/09/23 12:43 כא באלול התשפג

סוער במשרד ההסברה: המועמד למנכ"לות פרש ותוקף את דיסטל
השרה דיסטל, עוד אין מנכ"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתקופה האחרונה הסערות סביב משרד ההסברה לא מפסיקות. לאחר שהודיעה המנכ"לית לשעבר על עזיבה, מנסה השרה גלית דיסטל לאייש את המשרה הבכירה. ואכן השרה הודיעה לאחרונה על מועמד חדש לתפקיד, גדי מרגלית. אלא שאותו מרגלית הודיע אתמול (ד') כי הוא מושך את מועמדותו לתפקיד, כך על פי פרסום של העיתונאי מיכאל שמש ב"כאן 11".

דיסטל טענה: "הוא לא עבר את תנאי הסף"

השרה דיסטל מיהרה להגיב לפרסום וכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי הידיעה לא נכונה וכי נציבות שירות המדינה היא זו שפסלה את מרגלית מאחר והוא "לא עובר את תנאי הסף". היום פרסם שמש את תגובתו הנזעמת של מרגלית שאומר כי ההחלטה הייתה שלו וכי נעשה עליו ספין מלשכתה של השרה.

גלית דיסטל אטבריאן

גלית דיסטל אטבריאן, למשרד אין מנכ"ל. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תגובת מרגלית: "ספין על גבי"

"לא חשבתי שיבצעו ספין תקשורתי על גבי" אמר היום מרגלית בתגובה והוסיף: "הודעת דוברות השרה גובלת בהוצאת לשון הרע, אני שוקל את צעדי". בין היתר מרגלית בחר להסיר את מועמדותו לאחר שהבין כי דרישתו לקבל לסמכות המשרד את לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם) ולשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ).