דרמה בבחירות בתל אביב: לאחר שהתמודד נגדו - זמיר חובר לחולדאי

לאחר שבבחירות הקודמות היה המועמד העיקרי נגדו, השר לשעבר אסף זמיר יחבור לרון חולדאי בבחירות הקרובות לעיריית תל אביב ועל פי ההסכם ישמש כממלא מקומו. בעבר דווח: חולדאי הציע לזמיר להיות ראש העיר בשנה האחרונה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 28/08/23 12:40 יא באלול התשפג

דרמה בבחירות בתל אביב: לאחר שהתמודד נגדו - זמיר חובר לחולדאי
רון חולדאי, עוד אמירה קיצונית, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לאחר שלל שמועות לגבי חזרתו האפשרית של אסף זמיר לפוליטיקה המקומית וריצה לראשות עיריית תל אביב, הודיע היום (ב') זמיר על ריצה משותפת תחת רון חולדאי. זמיר, שבבחירות הקודמות היה המועמד העיקרי נגד חולדאי, הודיע על הריצה המשותפת בחשבון הטוויטר שלו.

"חולדאי קרה לי לפגישה והציע שנרוץ יחד"

"רציתי לעדכן שאני חוזר לחיים הציבוריים" כתב זמיר שכיהן כקונסול בניו יורק עד לפני מספר חודשים, "חוזר לתל אביב ורץ עם רון חולדאי. לפני מספר שבועות חזרתי לארץ. כל מי ששאל אותי אם כעת, כשאני בבית, אתמודד לראשות העיר נענה בשלילה. לא היו לי מחשבות להשתלב בבחירות".

זמיר הסביר מה גרם לו לרוץ עם חולדאי: "חולדאי קרא לי לפגישה והציע שנרוץ יחד, בשילוב כוחות ובהנהגה משותפת ואני ממלא מקומו. יחד עם חברי הסיעות של תל אביב 1 ו"רוב העיר" זהו איחוד כוחות שאני מאמין שנדרש עכשיו יותר מתמיד".

אסף זמיר

אסף זמיר, חובר לחולדאי צילום: Hadas Parush/Flash90

בשבוע שעבר דוחח ב"חדשות 12" על המגעים בין חולדאי וזמיר כאשר בין היתר הציע חולדאי לזמיר לרוץ איתו ובתמורה יפרוש בשנת הכהונה האחרונה וימנה את זמיר לראשות העיר. כעט, לאחר החבירה של זמיר, המאבק על ראשות עיריית תל אביב צפוי להיות בעיקר בין חולדאי ושרת הכלכלה לשעבר אורנה ברביבאי.