הישג לברביבאי: המועמד לראשות העיר תל אביב החליט לפרוש

עמוס שפירא החליט להסיר את מועמדותו לראשות העיר תל-אביב – יפו ולתמוך באלופה במיל' אורנה ברביבאי לראשות העיר בבחירות הקרובות. שפירא יעמוד בראש צוות התכנית האסטרטגית של ברביבאי לניהול העיר וילווה אותה ביישום התכנית אם תיבחר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/08/23 13:34 ג באלול התשפג

הישג לברביבאי: המועמד לראשות העיר תל אביב החליט לפרוש
אורנה ברביבאי תתמודד לראשות עיריית ת"א, צילום: אלעד גוטמן

עמוס שפירא מסיר את מועמדותו ותומך באורנה ברביבאי לראשות העיר: בהודעה משותפת של ברביבאי ושפירא נמסר כי שפירא יתמוך באופן פעיל במועמדותה של אורנה ברביבאי לראשות העיר. יודגש כי שפירא לא ביקש ולא קיבל מקום ברשימה או כל תפקיד בשכר תמורת תמיכתו.

המועמד לראשות העיר שהחליט לפרוש

עמוס שפירא הוא מנהל ויזם עסקי וחברתי אשר שימש בתפקידי מפתח במשק ובהם מנכ"ל חוגלה, מנכ"ל אל על, מנכ"ל סלקום, נשיא אוניברסיטת חיפה ויו"ר (בהתנדבות) אלו"ט. לאחרונה התמנה לעמוד בראש ועדה ציבורית של משרד החינוך לקידום החינוך המיוחד וילדים בעלי צרכים מיוחדים.

תל אביב

תל אביב, צילום: shutterstock

ברביבאי מסרה בעקבות ההחלטה: "אני מודה לעמוס על האמון בי. עמוס הוא אחד המנהלים הבולטים בישראל וניסיונו הניהולי העשיר לצד הצעותיו לניהולה של תל אביב-יפו הם נכס חשוב לי ולתושבי העיר כולה. בפגישותינו ראינו עין בעין את האתגרים העיקריים שעומדים בפני העיר ואת דרכי הפעולה לשיקומה וקידומה. אני שמחה על כך שעמוס הסכים לעמוד בראש הצוות האסטרטגי שלנו אשר יכין תכניות פעולה שיוצגו לציבור וייושמו לאחר הבחירות. תל-אביב – יפו זקוקה לשינוי ניהולי ולכיוון חדש, ואני שמחה שעמוס נרתם לאחד כוחות כדי לחולל את השינוי הנדרש ולהעביר את העיר לידיים הנכונות"

שפירא הוסיף: "הכשל הניהולי של העיר תל-אביב – יפו הוביל את העיר למשבר שמחייב שילוב כוחות כדי להביא לשינוי בהנהגת העיר לאחר 25 שנות כהונה של חולדאי, שבעצמו הודה לפני כשנה שהוא מיצה את עצמו בניהול העיר, כאשר רץ לבחירות לכנסת. תושבי העיר כולם, מדרומה ועד צפונה ראויים לחיות בעיר שהנהלתה קשובה להם, שתשמור על רוחה החופשית, ואשר תדאג לרווחתם ולאורח חייהם.

"בפגישותי עם אורנה גיליתי שאנו שותפים מלאים לערכים, לרעיונות ולדרך שבה צריכה הנהלת העיר לפעול. לאורנה ניסיון עתיר בניהול מערכות גדולות מורכבות הן בזירה הניהולית בצה"ל כאלופה הראשונה והן בזירה הפוליטית כחברת כנסת וכשרת כלכלה, כמי שיש לה את הכישורים, הכלים והיכולת הטובים ביותר לנצח בבחירות ולעמוד בראש העיר, החלטתי להסיר את מועמדותי, לתמוך בה ולסייע בידה במערכת הבחירות ולאחר שתיבחר לראש העירייה, ככל שאתבקש. בידיה של אורנה העיר תהיה בידים הנכונות".