מפתיע - ח"כ מיש עתיד תומך באחדות עם נתניהו: "אשמח מאוד"

שבועיים אחרי שיאיר לפיד פסל כל אפשרות לממשלת אחדות - ח"כ אלעזר שטרן הביע תמיכה באחדות עם נתניהו: "לא שמעתם אותי אף פעם אומר אני נגד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 11:19 כז באב התשפג

מפתיע - ח"כ מיש עתיד תומך באחדות עם נתניהו: "אשמח מאוד"
אלעזר שטרן. , צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

חבר הכנסת אלעזר שטרן, מטעם מפלגת יש עתיד, התראיין הבוקר (ב') לרדיו גל"צ. במהלך הריאיון הפתיע את המראיינים כשאמר כי הוא תומך בממשלת אחדות. יש לציין כי ראש מפלגתו, יאיר לפיד, התבטא לאחרונה נחרצות והבהיר כי "יש עתיד" לא תיכנס לממשלת אחדות: ""זו לא תהיה ממשלת אחדות - זו תהיה ממשלת כניעה".

"אשמח מאוד שתהיה הצעה כזאת על השולחן"

שטרן אמר כי, "לא שמעתם אותי אף פעם אומר אני נגד ממשלת אחדות. לא שמעתם אותי - ולא שמעתם את ראש הממשלה מציע את זה", טען והצהיר: "אני מוכן, שראש הממשלה יציע את זה". לשאלת המראיינים מהם התנאים בהם יסכים לשבת בממשלה אחת עם נתניהו, השיב: "אם יציע - יש דיון. אני אשמח מאוד שתהיה הצעה כזאת על השולחן".

לפיד ונתניהו

לפיד ונתניהו, צילום: Flash90

יאיר לפיד: "המילה 'אחדות' תיעלם מהלקסיקון אחרי חמש דקות"

כאמור, לפני כשבועיים התבטא יאיר לפיד נחרצות נגד הקמת ממשלת אחדות בשיתוף עם נתניהו. בפוסט ששיתף כתב לפיד כי, "המילה 'אחדות' תיעלם מהלקסיקון אחרי חמש דקות. אחר כך נהיה בתוך ממשלה שבראשה עומד נאשם מושחת, שמעדיף את האינטרסים האישיים שלו על טובת המדינה". עוד טען: "זו הסיבה שיש עתיד לא תכנס לממשלה של נתניהו: כי אנחנו בפוליטיקה בגלל ערכים. כי אנחנו מאמינים בהגינות".