יאיר לפיד: זו הסיבה שלא אכנס לממשלת אחדות

יו"ר האופוזיציה שיתף פוסט בו טען כי הוא מסרב נחרצות להיכנס לממשלת אחדות עם נתניהו וגנץ: "הפתרון לממשלה שהורסת את המדינה הוא לא להצטרף אליה, אלא להיאבק בה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 13:07 יד באב התשפג

יאיר לפיד: זו הסיבה שלא אכנס לממשלת אחדות
נתניהו לפיד, צילום: Flash90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד, שיתף היום (ג') פוסט בפייסבוק בו הודיע כי הוא שולל כל אפשרות להצטרפות מפלגתו לקואליציית נתניהו במסגרת ממשלת אחדות, במקום סמוטריץ' ובן גביר: "זו לא תהיה ממשלת אחדות - זו תהיה ממשלת כניעה".

"גם אנשים טובים וערכיים מסתובבים בימים אלה ואומרים, 'כבר עדיף ממשלת אחדות. שלפיד וגנץ ייכנסו במקום סמוטריץ' ובן גביר ונגמור את זה'. מתוך הייאוש הגדול, זה נשמע להם כמו פתרון. אנחנו נכנס לממשלה, והמהומה המתישה תסתיים סוף סוף", פתח וכתב לפיד.

בן גביר וסמוטריץ

בן גביר וסמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"הפתרון לממשלה שהורסת את המדינה הוא לא להצטרף אליה, אלא להיאבק בה"

לדברי יו"ר האופוזיציה: "המילה 'אחדות' תיעלם מהלקסיקון אחרי חמש דקות". עוד המשיך ותקף: "אחר כך נהיה בתוך ממשלה שבראשה עומד נאשם מושחת, שמעדיף את האינטרסים האישיים שלו על טובת המדינה".

"זו הסיבה שיש עתיד לא תכנס לממשלה של נתניהו: כי אנחנו בפוליטיקה בגלל ערכים. כי אנחנו מאמינים בהגינות", כתב לפיד. "כי הפתרון לממשלה שהורסת את המדינה הוא לא להצטרף אליה, אלא להיאבק בה. המדינה הזו זקוקה לריפוי כאוויר לנשימה, אבל כדי שזה יקרה הממשלה הרעה הזו צריכה להיעלם מן העולם", סיכם.