בליכוד הכריעו: תומכים במועמד הסרוג לראשות העיר

ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד החליטה לתמוך ביאיר מעיין בבחירות לראשות עיריית ערד. מעיין: "אין ספק שהקשר הישיר שלי עם תנועת השלטון המרכזית בישראל, יובילו להשקעות הענק שאני מתכנן להביא לערד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 13:14 כח בתמוז התשפג

בליכוד הכריעו: תומכים במועמד הסרוג לראשות העיר
יאיר מעיין, צילום: שרון גבאי

לאחר שנחשף "בחדשות כיפה" כי יו"ר מנהלת הבדואים לשעבר, יאיר מעיין, החליט לרוץ בבחירות לראשות המקומיות, עתה מודיעים בליכוד כי הם יתמכו בו בריצה לראשות ערד. במכתב מטעם ועדת ההיגוי של הליכוד הודיעו לו על התמיכה בו. מעיין יתמודד מול ראש העיר המכהן ניסן בן חמו ממפלגת יש עתיד.

משמעות הקשר עם מפלגת השלטון

מעיין הגיב לתמיכה מהליכוד ואמר: "שמח לקבל את תמיכת תנועת הליכוד והעומד בראשה, רה"מ בנימין נתניהו, במועמדותי לראשות העיר ערד. אין ספק שהקשר הישיר שלי עם תנועת השלטון המרכזית בישראל, כמו גם שרי הממשלה מכלל המפלגות איתן אני עובד בשיתוף פעולה כבר שנים, יובילו להשקעות הענק שאני מתכנן להביא לערד בשנים הבאות במסגרת תכניות העבודה שלי לעיר לעשור הקרוב".

מכתב התמיכה של הליכוד

מכתב התמיכה של הליכוד צילום: צילום מסך

"אני לא איש פוליטי"

מעיין, דתי לאומי שמעתיק כעת את משפחתו לערד לצורך הבחירות, כיהן בתפקידים נוספים בשירות הציבורי, בהם מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות ומנכ"ל עיריית ירושלים. "אני לא איש פוליטי ולא מחויב לאף מפלגה. רק טובת הנגב המזרחי עומדת לנגד עיניי ואשתף פעולה עם כלל הציבור והקהילות בערד", אמר מעיין בעת שהודיע על הריצה לבחירות.