איציק זרקא במסר לליכוד: "אני יכול להכניס אנשים לכלא"

לאחר שבכירי הליכוד גינו את דבריו והודיעו כי יודח מהמפלגה, פעיל הליכוד איציק זרקה הגיב לדברים ואיים על חברי המפלגה: "בטלפון שלי יש דברים שיכולים להכניס אנשים לכלא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 12:14 כח בתמוז התשפג

איציק זרקא במסר לליכוד: "אני יכול להכניס אנשים לכלא"
איציק זרקה, מגיב לסילוקו מהמפלגה, צילום: Hadas Parush/Flash90

פעיל הליכוד איציק זרקא הושהה מהמפלגה לאחר שאמר על מפגינים כי "גאה על 6 מיליון אשכנזים שנשרפו". בליכוד כאמור הגיבו בחומרה לדברים של הפעיל הבכיר ובכירים במפלגה הודיעו כי זרקא יסולק מהמפלגה. בריאיון שסיפק ל-wow tv האינטרנטית, הגיב זרקא לדברים ואיים על בכירי הליכוד.

"לא בגלל הפרצוף היפה שלי"

"אם אני אפתח את הטלפון" אמר למגיש, "אתה יודע מה הוא יכול לעשות איזה מהומות? הוא יכול להכניס הרבה אנשים לבית הסוהר מצד שמאל ומצד ימין. אני משלם 850 שקלים כל חודש כדי לגבות את כל החומרים".

על סוג החומרים שיש ברשותו אמר זרקא: "לא דברים פליליים, דברים שלי שאני שומר אותם, שאני ארגיש אני אוציא אותם. אני לא פראייר, אני קרוב ל-40 שנה בליכוד הרבה חברי כנסת הגיעו לאן שהגיעו בגללי". בהמשך תקף את חברי הכנסת שבמשך השנים היו קרובים אליו ושיתף ביחסים בינהם: "זרקא בוא תאכל איתי, זרקא בוא תיסע איתי, זה לא בגלל הפרצוף היפה שלי. אני גם לא חולק על האמירות, מגנים אותי הכל טוב ויפה. אני לא רוצה שאף אחד ידבר איתי אותי".

זרקא והשרה סילמן, פעיל מוכר בליכוד

זרקא והשרה סילמן, פעיל מוכר בליכוד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בכירי הליכוד גינו את זרקא

כזכור, לאחר דבריו הקשים, הותחה בפעיל ביקורת קשה מתוך הליכוד וגם ראש הממשלה נתניהו נדרש לגנות את דבריו: "לא נקבל התנהגות מבישה כזאת בתנועת הליכוד" כשגם שר המשפטים לוין גינה ואמר: "אני מגנה בכל לשון את ההתנהגות וההתבטאויות המזעזעות של איציק זרקא הערב. אין מקום להתנהגות ולהתבטאויות כאלה בשום מקום ובשום מצב. בניגוד לדרך שבה פועלים ראשי האופוזיציה, שמגבים אלימות, סרבנות והסתה משמאל, אני לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין".