העונש של נתניהו לפעיל הליכוד הבכיר: "לא נקבל התנהגות מבישה"

 פעיל הליכוד הוותיק איציק זרקא, תועד אמש כשהוא מקלל ומגדף את מתנגדי הרפורמה ואומר: "לא סתם 6 מיליון הלכו" | היום הגיעה הנקמה של נתניהו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/07/23 10:26 כז בתמוז התשפג

העונש של נתניהו לפעיל הליכוד הבכיר: "לא נקבל התנהגות מבישה"
איציק זרקא, צילום: הדס פרוש פלאש 90

איציק זרקא, פעיל ליכוד וותיק ובכיר תועד אמש (ש') כשהוא מקלל ומגדף את מתנגדי הרפורמה. לא סתם 6 מיליון הלכו. אני גאה, שיישרפו עוד 6 מיליון, הלוואי". ראש הממשלה נתניהו החליט בעקבות התיעוד להעניש את זרקא בחומרה. 

הבוקר הודיעו דוברי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד כי נתניהו הורה למנכ"ל הליכוד צורי סיסו לסלק משורות התנועה את הפעיל איציק זרקא. נתניהו מסר: "לא נקבל התנהגות מבישה כזאת בתנועת הליכוד"

ההתנצלות של זרקא

מוקדם יותר הבוקר התנצל זקרא על המילים שאמר: "אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות אני הותקפתי על ידי 80 עד 100 איש באלימות קשה כתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהן לא נכונות והדברים יצאו מהקשרם", כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "כמו כן הסבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה בשואה. אני מתנצל בכל נפשי מעומק נשמתי סליחה אם פגעתי במישהו מחילה".

נתניהו,

נתניהו, צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

מתנועת הליכוד נמסר בתגובה לדבריו של זרקא כי בתנועה מגנים את דבריו של איציק זרקא ומתנערים מהם לחלוטין. "לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו".