לאחר לילה של השגחה, הבוקר (א') המשיך ראש הממשלה נתניהו לעבור בדיקות במרכז הרפואי שיבא. מלשכתו נמסר כי "הבדיקות תקינות, מצבו טוב מאוד והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום".
אחרי אשפוז של לילה: נתניהו צפוי להשתחרר מבית החולים
אוהבים אוכל טוב? הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ שלנו