חריג: החלטת עירייה קוראת להחרמת חבר כנסת

הצעת החלטה של סיעת מרצ בכפר סבא קובעת כי כל מוסדות העירייה ועובדיה אינם ראשיים להיפגש עם חבר הכנסת יצחק פינדרוס: "התבטא באופן מסית ומזעזע כלפי הקהילה הגאה" | פינדרוס: "מי שלא רוצה להיפגש איתי מפנה לי זמן ביומן"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/06/23 14:52 ט בתמוז התשפג

חריג: החלטת עירייה קוראת להחרמת חבר כנסת
חבר הכנסת פינדרוס | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סיעת מרצ בכפר סבא הגישה הבוקר (ד') הצעת החלטה הקובעת כי כל מוסדות העירייה ועובדיה אינם ראשיים להיפגש עם חבר הכנסת יצחק פינדרוס בשל דברים שאמר בשבוע שעבר.

"מועצה של עיר פלורליסטית וחופשית לא יכולה להתעלם ולעבור לסדר היום"

בסיעה אומרים היום כי פינדרוס "התבטא באופן מסית ומזעזע כלפי הקהילה הגאה. הדברים שאמר חמורים ומעודדים פגיעה פיזית באנשי הקהילה כאשר הם באים מאדם שמכהן כמנהיג ציבור. הדברים כה חמורים שמועצה של עיר פלורליסטית וחופשית לא יכולה להתעלם ולעבור לסדר היום". 

ההצעה לסדר תעלה לדיון במועצת העיר בשבוע הבא, ונכתב בה כי "חברי הקהילה הגאה הם בשר מבשרה של כפר סבא ולכן מועצת עירית כפר סבא מגנה את הדברים החמורים שאמר חבר הכנסת". בסעיף השני נכתב: "מועצת העיר קוראת לכל מוסדות העיריה ומורה לעובדיה לא לפגוש את חבר הכנסת פינדרוס בפורומים מקצועיים עד אשר יחזור בו מדבריו".

חבר הכנסת פינדרוס הגיב לדברים ומסר לחדשות כיפה: "כל מי שלא רוצה להיפגש איתי מפנה לי זמן ביומן ומשמח אותי. ללא הבדל דת גזע ומין".