"מכבודה של תורה אחבוש כיפה": לפיד ענה לפינדרוס

ראש האופוזיציה הגיב לדבריו של חבר הכנסת מיהדות התורה, ותהה מדוע, מכל האיסורים והחטאים, בחר נבחר הציבור לדבר דווקא על הקהילה הלהט"בית. לאחר מכן ציטט את דינו של המקלל את הוריו והוסיף באירוניה, "מקווה שהבנים שלי מקשיבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 16:20 ב בתמוז התשפג

"מכבודה של תורה אחבוש כיפה": לפיד ענה לפינדרוס
צילום: ערוץ כנסת

חבר הכנסת יצחק פינדרוס התראיין אתמול לתוכנית "אנשים" בקשת 12, ושם התבטא נגד הקהילה הגאה. לדבריו, מדובר בסכנה הגדולה ביותר עבור מדינת ישראל. ראש האופוזיציה יאיר לפיד עלה היום (ד') לדוכן הכנסת כדי להשיב לנציג יהדות התורה, ולצורך כך אף חבש כיפה וציטט מהמקורות. 

"מכבודה של תורה אחבוש כיפה"

"יש הרבה יותר אנשים במדינה הזו שמדברים לא יפה להורים שלהם, מאשר להט"בים. למה אתם כל כך עסוקים דווקא בהם"?, תהה יו"ר יש עתיד. "מכבודה של תורה אשים כיפה", כך אמר לפיד, חבש כיפה ואז ציטט מספר ויקרא. בהמשך הסביר כי מי שמקלל את אביו ואמו דינו עונש בסקילה ואז תליית הגופה, ולאחר מכן הוסיף, "אני מאוד מקווה שהבנים שלי מקשיבים לזה עכשיו". 

לאחר אותו נאום, בירך פינדרוס את ראש האופוזיציה על כך שחבש כיפה וציטט מהכתובים, "אשמח מאוד להמשיך את הדיון החשוב בנושא זה לאחר פרסום הראיון שבו יובאו דבריי במלואם. אשמח גם ללמוד עם לפיד בחברותא את הסוגיות שהעלה בנאומו, מאחר וניכר שהוא מעוניין להעשיר את הידע שלו ביהדות". עוד ביקש חבר הכנסת להדגיש כי דבריו נאמרו ביחס לתנועה הלהט"בית ולא נגד אף אדם באופן אישי.