חבר הכנסת הודיע שהוא פורש מהבחירות לוועדה: שיהיו 2 נציגים

על רקע ריבוי המועמדים מטעם הקואליציה - ניסים ואטורי הכריז כי הוא מסיר את מועמדותו מהבחירות לנציגות בוועדה לבחירת שופטים, שתתקיים בהמשך השבוע וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לטובת שני נציגי הקואליציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 16:22 כב בסיון התשפג

חבר הכנסת הודיע שהוא פורש מהבחירות לוועדה: שיהיו 2 נציגים
ניסים ואטורי, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בשבועות האחרונים הייתה מתיחות הן בקואליציה והן באופוזיציה סביב בחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים, שתתקיים השבוע ביום רביעי. אולם בעוד באופוזיציה החליטו ליישר קווים ולבחור נציגה אחת, בקואליציה כמות נכבדה של חברי כנסת הגישו את מועמדותם. בתוך כך, היום (א') חבר הכנסת ניסים ואטורי הודיע על פרישה מההתמודדות.

וטורי: "החלטתי להסיר את מועמדותי"

הרשימה הארוכה של חברי הכנסת שהגישו מועמדותם לבחירות לוועדות לבחירת שופטים מטעם הקואליציה, כוללת את ח"כ אוריאל בוסו, ח"כ טלי גוטליב, ח"כ אלי דלאל, ח"כ ניסים ואטורי, ח"כ לימור סון הר-מלך, ח"כ יצחק קרויזר, ח"כ משה סעדה, ח"כ משה פסל, וח"כ אביחי בוארון.

כאמור, חבר הכנסת ניסים ואטורי הודיע כי הוא פורש מהתמודדות לבחירות לוועדה. "החלטתי להסיר את מועמדותי לוועדה לבחירת שופטים", צייץ בחשבון בטוויטר שלו, והסביר את המניע: "לטובת שני נציגי הקואליציה".

נזכיר כי מלבד הוועדה לבחירת שופטים, יתקיימו עוד שתי וועדו נוספות - הוועדה למינוי דיינים, אליה הגישו את מועמדותם ח"כ אליהו ברוכי, ח"כ קטי שטרית, ח"כ פנינה תמנו וח"כ מתן כהנא, וכן הוועדה למינוי קאדים: אליה מתמודדים ח"כ ינון אזולאי, ח"כ אחמד טיבי, ח"כ מנסור עבאס וח"כ אוהד טל.