סערת המסרונים בליכוד - ביטן מכחיש קשר: "זו לא השיטה שלי"

לאחר שנחשף כי מאחורי סדרת מסרונים שתדרכו נגד יועץ של נתניהו שנאלץ להתפטר, עומד חבר הכנסת דוד ביטן, מכחיש ביטן את המעורבות ומבטיח לחקור את סביבתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/23 08:36 כ בסיון התשפג

סערת המסרונים בליכוד - ביטן מכחיש קשר: "זו לא השיטה שלי"
דוד ביטן, "לא קשור לזה", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השבוע חשף העיתונאי עמית סגל כי מי שעומד מאחורי סדרת מסרונים בליכוד, שגרמו ליועצו של נתניהו להתפטר, עומד חבר הכנסת דוד ביטן. היום (ו') מכחיש ביטן את הדברים בריאיון ל"ישראל היום" ואומר: "אני לא קשור לזה, לא ביקשתי את זה, לא עשיתי את זה".

ביטן הגיב לעובדה ששמו היה כתוב בהודעת חברת המסרונים שנאלצה לפרסם את שם המזמין ואמר: "אני לא שלחתי את זה. זו לא השיטה שלי, אני לא שולח הודעות מהסוג הזה". ביטן הסביר כי בימים האחרונים הוא מנסה לברר אם ישהו מהמטה שלו אחראי למסרונים: "לא יודע. אני בתהליך בירור. לא ידעתי מזה".

ביטן, מכחיש קשר למסרונים. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ההדלפות, המסרונים והחשיפה המפתיעה על ביטן

במהלך כל תקופת המשא ומתן הקואליציוני, חששו בליכוד כי יש בתוך הקמפיין גורם שמדליף מידע החוצה ואף מפיץ מסרונים לציבור הרחב. מי שנחשד במעשים הוא אחד היועצים במפלגה שלבסוף אף נאלץ להתפטר. בהמשך פנה לבית המשפט ודרש שחברת הסלולר תחשוף את זהות מזמין המסרונים, החברה אכן חשפה והתברר - חבר הכנסת דוד ביטן הוא מי שהזמין את המסרונים, את הסיפור חשף העיתונאי עמית סגל.

"שם המזמין: דוד ביטן"

לשם הפניה לבית המשפט, שכר היועץ את שירותם של עורכי הדין ציון אמיר וניר לזר ואכן השניים הגישו את הפניה לבית המשפט. מוקדם יותר השבוע, חשפה החברה בפניהם את שמו המלא של מזמין הסקר ושם נכתב שמו של חבר הכנסת ביטן. בהודעת החברה נכתב כי "שם המזמין: חבר הכנסת דוד ביטן, משכן הכנסת ירושלים".