דרמה בליכוד: היועץ עזב כי נחשד בהדלפה, התחקיר גילה - זה ח"כ מכהן

במהלך תקופת המשא ומתן הקואליציוני, הודלפו מסרונים עם מידע פנימי של הליכוד. מי שנחשד במעשה, יועץ במפלגה נאלץ להתפטר ותבע מחברת הסלולר להציג את מזמין המסרונים. החברה אכן חשפה את שמו של הבכיר בליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 21:05 יז בסיון התשפג

דרמה בליכוד: היועץ עזב כי נחשד בהדלפה, התחקיר גילה - זה ח"כ מכהן
נתניהו, המדליף נחשף, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הפתעה: במהלך כל תקופת המשא ומתן הקואליציוני, חששו בליכוד כי יש בתוך הקמפיין גורם שמדליף מידע החוצה ואף מפיץ מסרונים לציבור הרחב. מי שנחשד במעשים הוא אחד היועצים במפלגה שלבסוף אף נאלץ להתפטר. בהמשך פנה לבית המשפט ודרש שחברת הסלולר תחשוף את זהות מזמין המסרונים, החברה אכן חשפה והתברר - חבר הכנסת דוד ביטן הוא מי שהזמין את המסרונים, את הסיפור חשף העיתונאי עמית סגל.

"שם המזמין: דוד ביטן"

לשם הפניה לבית המשפט, שכר היועץ את שירותם של עורכי הדין ציון אמיר וניר לזר ואכן השניים הגישו את הפניה לבית המשפט. אתמול, חשפה החברה בפניהם את שמו המלא של מזמין הסקר ושם נכתב שמו של חבר הכנסת ביטן. בהודעת החברה נכתב כי "שם המזמין: חבר הכנסת דוד ביטן, משכן הכנסת ירושלים".

דוד ביטן, נגד עיריית תל אביב

דוד ביטן, החברה מסרה את שמו. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגל עצמו העריך את הסיבות לאירוע: "הרקע ככל הנראה קרבות הפריימריז: כהן פעל בשליחות נתניהו נגד ביטן ונגד המועמדים שהריץ במחוזות, בהם דודו לניאדו שהורשע בעבר בפריצה". חבר הכנסת ביטן הגיב לסיפור ואמר: "לא מכיר".