בליכוד מבהירים: "כל מקורבי נתניהו נמצאו דוברי אמת"

מהליכוד נמסר כי כל עובדי לשכתו של נתניהו נמצאו דוברי אמת בבדיקת הפוליגרף שבוצעה על רקע שורה של הדלפות של שיחות בין מקורביו לחברות כנסת מהמפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 12:19 כו בכסלו התשפג

בליכוד מבהירים: "כל מקורבי נתניהו נמצאו דוברי אמת"
נתניהו עם חברי הליכוד. , צילום: שרון רביבו

סערת ההדלפות בליכוד: בעקבות טענותיה של חברת הכנסת הטרייה טלי גוטליב, כי מקורבי נתניהו הדליפו שיחה שערכו עמה, ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הורה אתמול (ב')  לאנשי לשכתו להיבדק בבדיקת פוליגרף. היום הודיעו בליכוד כי כל עובדות ועובדי לשכת נתניהו נמצאו דוברי אמת בבדיקת פוליגרף.

טלי גוטליב, מאשימה

טלי גוטליב, מאשימה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כזכור, האירוע החל כשמקורבי נתניהו, צחי ברוורמן ואיקי כהן, הגיעו ללשכתה של חברת הכנסת גוטליב על מנת לדבר איתה לקראת נאום הפתיחה של חברת הכנסת וניסו לרכך את מסריה.על פי טענתה של גוטליב, מיד אחר כך התקשר אליה העיתונאי בן כספית על מנת לקבל את תגובתה. "חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה" כתבה גוטליב.

יועצו של נתניהו תוקף את חברות הכנסת מהליכוד: "כפויות טובה"

על פי פרסום של הכתב הפוליטי של כאן חדשות, מיכאל שמש, ראש המטה של נתניהו, צחי ברוורמן תקף בחריפות את חברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל בשיחה שהתקיימה באזור הלשכה. "הן כפויות טובה, הן לא נבחרו בזכות עצמן בפריימריז ועכשיו רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי", אמר ברוורמן.

צחי ברוורמן

צחי ברוורמן צילום: Marc Israel Sellem/POOL

עוד הוסיף ואמר כי "היא (גלית דיסטל) אומרת שלא שברה ואזה? שתלך לפוליגרף. גוטליב אומרת שלא היא הדליפה? שתלך לפוליגרף. אני הלכתי לפוליגרף. אמרתי להן שיסירו את החסינות ויקבלו תביעה".

טלי גוטליב משיבה אש: "יועץ אחיתופל זה מה שאתה"

חברת הכנסת טלי גוטליב, תקפה בחריפות את מקורובו של נתניהו: "צחי ברוורמן אני חייבת לך משהו ולא ידעתי?? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפויית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה!"