לאחר שהגיע לנחם בבית הרב אדלשטיין - בר-לב מבהיר: "לא התקפלנו"

יו"ר דירקטוריון אנג'ל, עמר בר-לב, אמר בראיון כי הוא לא רואה במכתב שהגיש למשפחתו של הרב אדלשטיין כהתנצלות וטוען כי גורמים פוליטיים הפיצו פייק ניוז כי פגע בכבודו של הרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 08:35 יט בסיון התשפג

לאחר שהגיע לנחם בבית הרב אדלשטיין - בר-לב מבהיר: "לא התקפלנו"
בר-לב בהפגנה בבני ברק, צילום: Photo by Flash90

כחודש עבר מאז החלה סערת עמר בר-לב ומאפיות אנג'ל שגרמה לחרם בציבור החרדי על מוצרי החברה, בתחילת השבוע הגיעו יו"ר החברה ירון אנג'ל יחד עם יו"ר הדירקטוריון עמר בר-לב לניחום אבלים והתנצלות על האירועים בבית הרב גרשון אדלשטיין.. בראיון שיפורסם מחר בעיתון "ידיעות אחרונות", טוען בר-לב כי לא מדובר במכתב התנצלות וטוען כי גורמים פוליטיים הפיצו פייק ניוז כי פגע בכבודו של הרב.

"אני לא רואה בזה מכתב התנצלות"

"לא התקפלנו ולא נכנענו", אמר חבר הכנסת לשעבר, "זה סיפור שנמשך חודש, לא נלחצנו מהאיומים, אבל ברגע שזה הופך לעוד מאבק בציבור הישראלי ונגד המאפייה - ומה בכלל למאפייה שמספקת לחם כבר 100 שנים ולסיפור הזה - וברגע שהתברר לנו שבכלל מפרשים את השתיקה שלנו כיהירות וזלזול אז היה ברור שצריך לעשות משהו. אני לא רואה בזה מכתב התנצלות. אפשר לתת כותרות מפה ועד להודעה חדשה אבל זה לא מכתב התנצלות".

הרב גרשון אדלשטיין

הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל צילום: David Cohen/Flash90

"עשו עליי סיבוב והפיצו פייק ניוז"

לדבריו של בר-לב, גורמים פוליטיים הפיצו פייק ניוז כי פגע בכבודו של הרב אדלשטיין. "שבוע אחרי כניסתי לתפקיד יו"ר דירקטוריון מאפיות אנג'ל גורמים כאלו ואחרים עשו עליי סיבוב והפיצו פייק ניוז כאילו הפגנתי מול ביתו של הרב אדלשטיין ובכך פגעתי בכבודו. מראש לא העליתי על דעתי את התוצאה הזאת של החרם. אבל זה קרה מהר מאוד כאשר התחילו לצאת קריאות לחרם, כולל של משה גפני ואריה דרעי, ומשם זה התגלגל. זה לא היה חרם של הרבנים, זה היה חרם שהגיע מהשטח".