העיתונאית תקפה את בן גביר - השר ועיתונאי ערוץ 14 הגיבו

ברקע הריאיון ששודר השבוע עם אבישי רביב "שמפניה" והדיונים על מעורבותו ברצח רבין, טוענת העיתונאית רינה מצליח כי בן גביר בעצמו העביר אליה כרזה של רבין במדים נאציים. השר הגיב: "הצביעות שלך נשפכת כמים", שמעון ריקלין: "הסתה נלוזה של השב"כ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/23 12:40 ה בסיון התשפג

העיתונאית תקפה את בן גביר - השר ועיתונאי ערוץ 14 הגיבו
השר בן גביר, תקף את מצליח, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הטענה והתגובה של השר: השבוע שודר בתוכנית "עובדה" ריאיון עם אבישי רביב "שמפניה", סוכן השב"כ השנוי במחלוקת שעלה לכותרות לאחר רצח ראש הממשלה יצחק רבין, בריאיון הוזכר לא אחת שמו שר השר בן גביר כמי שהיה יד ימינו של רביב באותה תקופה. 

"פיזית איתמר נתן לי את הכרזה"

העיתונאית רינה מצליח פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי בן גביר עצמו הגיש לה כרזה של רבין במדי SS בהפגנה המפורסמת בכיכר ציון בירושלים. "כבר הרבה זמן אני מחפשת את הכרזה הזאת שידעתי ששמרתי" כותבת מצליח ומוסיפה "היום התעקשתי למצוא.עמדת השידור של ערוץ 2 הצעיר היתה על הרמפה בדיוק מול המרפסת ההיא של כיכר ציון. הם היו שניים למטה בהמון שחילקו את הכרזות. שניים שהיינו רגילים לראות הרבה יחד. איתמר בן גביר ואבישי רביב" מתארת מצליח. "פיזית" היא מסיימת, "איתמר נתן לי את הכרזה".

רינה מצליח

רינה מצליח, תקפה את בן גביר. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בן גביר הגיב, ריקלין חיזק

השר לביטחון לאומי לא איחר להגיב וענה למצליח מחשבון הטוויטר שלו: "מוזר שחיכית כמעט 30 שנה כדי להגיד את הדברים הללו. הצביעות שלך נשפכת כמים, רואים לך". גם העיתונאי שמעון ריקלין הגיב למצליח וכתב: "כל כך הרבה סיבובים על הכרזה שוועדת שמגר קבעה שסוכן השב"כ רביב הפיץ. קודם נגד ביבי שלא גינה עד שהוכח שלא יכל לראות כרזה בגודל של דף. ועכשיו נגד בן גביר שהיה פעיל עוד כשלא היה בוגר והלך אחרי רביב המבוגר ממנו. למה את וחברייך משתפים פעולה עם ההסתה הנלוזה והשקרית של השב"כ נגד הימין".

שמעון ריקלין

שמעון ריקלין, הגיב למצליח. צילום: Amir Levy/FLASh90