הטלוויזיה של השרים? שרת ההסברה עונה: "אני לא דוברת הממשלה"

שרת ההסברה התייחסה לקרבות התקציב בקואליציה והביעה אמון בהעברת התקציב השבוע: "זה הקרכצן שלפני, זה חלק מהנוף, זה יסתדר". על עבודת משרדה אמרה: "לא דוברת הממשלה. אני כן רוצה להנגיש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 16:30 א בסיון התשפג

הטלוויזיה של השרים? שרת ההסברה עונה: "אני לא דוברת הממשלה"
השרה דיסטל, "התקציב יעבור", צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת בירושלים, התייחסה שרת ההסברה גלית דיסטל, לקרבות בקואליציה רגע לפני ההצבעות על התקציב ואמרה: "אני חושבת שלכל הצדדים יש אינטרס עליון שהממשלה הזאת תמשיך להתקיים, כולנו יודעים מה האלטרנטיבה ואני מאמינה שזה הקרכצן שלפני, זה חלק מהנוף, זה יסתדר". 

צפו בדבריה המלאים של השרה דיסטל:

המשבר בממשלה, תפקיד המשרד ועליית בן גביר להר הבית: השרה גלית דיסטל מדברת צילום: עמיאל ירחי

בהמשך לציטוטים של השרה מישיבת הסיעה בה אמרה לשרים כי היא יכולה לשמש כ"טלוויזיה" שלהם, אמרה: "אני חושבת שיש המון הטבות שהממשלה הזאת עושה" הוסיפה השרה, "שלא מוצאות את ביטויים בתקשורת, התפקיד בין היתר הוא להנגיש מידע, אני לא דוברת הממשלה. אני כן רוצה להנגיש מידע שיכול להועיל לציבור, להסביר לו דברים, להסביר לו רפורמות".

"מחוייבים לחופש הפולחן לכל הדתות"

עוד הוסיפה השרה: "אני רואה כמה דיס אינפורמציה יש בנושא חוק הארנונה, בסוף זה חוק שמיטב מאוד עם יוקר הדיור. בסוף יש הרבה אינפורמציה שלא מגיעה לאנשים ופה אני קופצת למים ומתנדבת להנגיש, לא לשכנע, להנגיש". על עלייתו של השר בן גביר להר הבית אמרה השרה: "הר הבית יישאר בסטטוס קוו, מי שמותר לו לעלות, ימשיך לעלות אנחנו מחוייבים לחופש הפולחן לכל הדתות".