דרמה בהר חברון: ראש המועצה הודיע על פרישה

הפתעה במועצה אזורית דרום הר חברון, ראש המועצה יוחאי דמרי הודיע לתושבים כי לא יתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות והחליט לפרוש, "זה מרגש אותי ואני מודה לה' על הזכות שהייתה לי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/05/23 16:26 א בסיון התשפג

דרמה בהר חברון: ראש המועצה הודיע על פרישה
יוחאי דמרי, צילום: דוברות הר חברון

לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בספטמבר הקרוב, הפתעה במועצה אזורית דרום הר חברון. ראש המועצה יוחאי דמרי מודיע היום (א') כי הוא החליט לפרוש ולא להתמודד לקדנצייה נוספת כראש המועצה הסרוגה. 

ראש המועצה פורש: "זה מרגש אותי ואני מודה לה'"

"עוד יגיע זמן הסיכומים, אני שומע שרבים חווים את השינוי המבורך, ומרגישים את התפתחות המועצה על מוסדותיה, יישוביה, שירותיה, איכות חייה, ועל מקומה החברתי במדינה. זה מרגש אותי ואני מודה לה' על הזכות שהייתה לי לקחת חלק", כתב דמרי במכתב הפרישה. 

דמרי הוסיף: "זה הזמן לסיים תקופה. תודה לכם על האמון, התמיכה ועל שאפשרתם לנו להגיע עד לכאן. אין לי ספק כי גם המתמודדים הבאים לרשות המועצה יעשו זאת ברוח הר חברון, עם העין הטובה שתאיר את הטוב שבכל אחד ,"את מעלת חברו ולא חסרונו". כמובן שאשמח להיות. לעזר לכל מי שיבחר ולכל מה שיידרש. בתודה ובהמון הערכה על השותפות לאורך הדרך, ועל הזכות שהייתה לנו לשרת ציבור יקר ואהוב".

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי, ח"כ זאב אלקין אמר על פרישתו של ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי:
"יוחאי דמרי היה מראשי המועצות המקצועיים והטובים שיצא לי לעבוד איתם. יוחאי תרם רבות לצמיחת ההתיישבות והוא בעל מניות רבות גם בפיתוח אתרי התיירות והמורשת בדרום הר חברון. נהניתי מאוד לעבוד איתו יד ביד במשך שנים בפיתוח ההתיישבות ואתרי המורשת בדרום הר חברון, ואני מעריך מאוד את תרומתו. מאחל ליוחאי בהצלחה בהמשך דרכו, והוא ללא ספק יתרום רבות לעם ישראל ולארץ ישראל בכל תחום שייבחר לעסוק בו".

יוחאי דמרי מספר על הנס שקרה לו