מבצע מגן וחץ

וליד טאהא נגד התקיפה בעזה: "המחיר להחזרת בן גביר"

חבר הכנסת מסיעת רע"מ שיתף ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו הביע את מורת רוחו מחזרתם של בן גביר ואלמוג כהן להצביע בכנסת ותקף: "פוליטיקה של דמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 10:15 יח באייר התשפג

וליד טאהא נגד התקיפה בעזה: "המחיר להחזרת בן גביר"
וליד טאהא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת וליד טאהא, השני במספר במפלגת רע"מ, פרסם הבוקר (ג') ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו התייחס למבצע "מגן וחץ" שהחל במהלך הלילה, במהלכו חוסלו שלושה בכירי הג'יהאד האיסלאמי, ותקף את בן השר גביר וחבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית.

"פוליטיקה של דמים!", כתב חבר הכנסת לשעבר. "הדם הפלשתיני הוא המחיר לחזרת איתמר ואלמוג להצבעות", טען בתגובה לכך שחברי עוצמה יהודית הודיעו היום שבשל המבצע הצבאי, הם חוזרים להשתתף בפעילות הממשלה. זאת כזכור, לאחר שהחרימו את הצבעות הכנסת וישיבות הממשלה עקב ביקורתם על התגובה "הרפה" לירי הרקטות מעזה, לטענתם.

בן גביר: "מדובר בהתחלה יפה"

מוקדם יותר הבוקר, השר לביטחון לאומי בירך את נתניהו ואמר: "מברך את ראש הממשלה על הפעילות היזומה בעזה", לדבריו: "מדובר בהתחלה יפה. הגיע הזמן לשינוי המדיניות בעזה". גם חבר הכנסת אלמוג כהן, שפתח לשכה בשדרות לאחר מתקפת הטילים על יישובי העוטף בשבוע שעבר, הודיע כי הוא סוגר את לשכתו בעיר ויחזור להצבעות, לאחר כשבוע ימים בהם נמנע מלהשתתף בהן.

בן גביר נאם בבאר שבע

בן גביר נאם בבאר שבע צילום: Sraya Diamant/Flash90