מבצע מגן וחץ

המשבר עם עוצמה יהודית בדרך לסיומו? "מדובר בהתחלה יפה"

חברי עוצמה יהודית הביעו תמיכה בפתיחת מבצע "מגן וחץ" לאחר שבימים האחרונים הם החרימו את פעילות הממשלה בשל התנגדותם למדיניות הביטחונית | בן גביר: "מברך את ראש הממשלה על הפעילות היזומה בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 08:06 יח באייר התשפג

המשבר עם עוצמה יהודית בדרך לסיומו? "מדובר בהתחלה יפה"
נתניהו ובן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בימים האחרונים חברי הסיעה החרימו את ישיבות הממשלה וההצבעות בשל התנגדותם למדיניות הביטחונית של בכיריה, והמתיחות בין חברי הסיעה, ובראשם יו"ר המפלגה בן גביר, לבין הממשלה החריפה. אולם היום (ג'), עקב פעילות צה"ל ברצועה במסגרת מבצע "מגן וחץ", נראה שהמשבר הגיע לסיומו.

תיעוד מבצע מגן וחץ

תיעוד מבצע מגן וחץ צילום: Atia Mohammed/Flash90

"מדובר בהתחלה יפה"

השר לביטחון לאומי בירך את נתניהו ואמר: "מברך את ראש הממשלה על הפעילות היזומה בעזה", לדבריו: "מדובר בהתחלה יפה. הגיע הזמן לשינוי המדיניות בעזה". גם חבר הכנסת אלמוג כהן, שפתח לשכה בשדרות לאחר מתקפת הטילים על יישובי העוטף בשבוע שעבר, הודיע כי הוא סוגר את לשכתו בעיר ויחזור להצבעות, לאחר כשבוע ימים בהם נמנע מלהשתתף בהן.

אלמוג כהן, ארכיון

אלמוג כהן, ארכיון צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כהן מסר כי, "אני מברך את צה"ל ושב"כ על פעולה מוצלחת ומדויקת בחיסול ברצועת עזה, אני מודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ושר הביטחון מר יואב גלנט על פעולה חשובה וסגירת החשבון כנגד מי שניסה לפגוע בתושבי הנגב והעוטף". עוד הוסיף כי "בשם מאות אלפי תושבי הנגב אני אומר בצורה ברורה: יש לכם את כל הקרדיט מאיתנו לפעול ולהילחם בטרור עד להשבת השקט".