מיכאלי תוקפת: תקציב של 6 מיליון שקל כדי לשכנע נשים שהן טמאות

יו"ר העבודה, מרב מיכאלי, תקפה את הממשלה לאחר שבתקציב המדינה יוקצו כספים רבים לטובת המגזר החרדי והדתי לאומי: "מדובר בשוחד לחרדים, שוחד למתנחלים, שוחד לימין המשיחי הקיצוני והמסוכן שמסכן את ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 15:58 יז באייר התשפג

מיכאלי תוקפת: תקציב של 6 מיליון שקל כדי לשכנע נשים שהן טמאות
מרב מיכאלי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר סיעת העבודה, מרב מיכאלי תקפה היום (ב') במהלך ישיבת הסיעה את הממשלה לאחר שפורסם כי בתקציב המדינה יוקצו כספים רבים לטובת המגזר החרדי והדתי לאומי. "מדובר בשוחד לחרדים, שוחד למתנחלים, שוחד לימין המשיחי הקיצוני והמסוכן שמסכן את ישראל", פתחה מיכאלי את דבריה.

תקציב של 6 מיליון שקל כדי לשכנע נשים שהן טמאות

מיכאלי טענה כי במקום לטפל בסוגיות בוערות, הממשלה מתעלמת מהן. "במקום לתקצב את מערכת החינוך הקורסת, 2.5 מיליארד ילכו לישיבות בחוסר שוויון מוחלט בין מורות ומורים בחינוך הממלכתי לבין אלה של החינוך החרדי. במקום להוריד את מחירי הדיור, הם נותנים 40 מיליון ש"ח תוספת להתנחלויות, כמובן למאחזים בלתי חוקיים חדשים. במקום להגדיל את התמיכה בשירות לאזרחים, מגדילים את התמיכה בשירותי דת".

נתניהו, הממשלה נחלשת מיום ליום

נתניהו, הממשלה נחלשת מיום ליום צילום: Emil Salman/POOL

עוד הוסיפה ואמרה כי "במקום חינוך לשוויון, 285 מיליון שקלים לרשות לזהות יהודית. במקום לדאוג לקידום השוויון בנטל, בכל סוגי הנטל, יהיה חצי מיליארד שקל לרשות לקידום המגזר החרדי. במקום לדאוג לנשים שחוות אלימות ולמנוע רצח, יש 6 מיליון שח שהולכים לטהרת המשפחה, לשכנע עוד ועוד נשים שהן טמאות, רק בגלל שהן מקבלות מחזור חודשי".

בסיום דבריה, אמרה מיכאלי כי אסור לדבר עם הממשלה במסגרת שיחות ההידברות בבית הנשיא. "זאת ממשלה שאסור להידבר איתה, אסור להתפשר איתה, אסור לשבת איתה בכל מקום כדי לעשות איתה דילים. אנחנו קוראות וקוראים שוב לשותפים האופוזיציונים שלנו לחדול מלעשות את זה".