מתן כהנא בהצעה מרגשת לשר החרדי: "אשמח ללכת איתך"

ההחלטה של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף שלא להגיע לטקס יום הזיכרון, ציערה את חבר הכנסת מתן כהנא: "אני מבקש ממך לשקול שנית את החלטתך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 17:00 ב באייר התשפג

מתן כהנא בהצעה מרגשת לשר החרדי: "אשמח ללכת איתך"
כהנא., צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הודיע היום (א') כי הוא מבטל את השתתפותו בטקס יום הזיכרון. גולדקנופף שהיה אמור לקחת חלק בטקס יום הזיכרון בבית העלמין בקריית גת, שלח מכתב ליו"ר יד לבנים בעיר בו כתב: "אני מעדיף שלא לפגוע".

כהנא: "אני מבקש ממך לשקול שנית"

חבר הכנסת מתן כהנא לא התחבר להודיעה של גולדקנופף וכתב: "אני רואה שהשר גולדקנוף ביטל את השתתפותו בטקס יום הזיכרון ובעקבותיו עוד ח"כים חרדים. אני מבין את השיקול שלו אבל אין לי אלא להצטער על כך. כבוד השר, אני מבקש ממך לשקול שנית את החלטתך. אנחנו עם אחד. אשמח ללכת איתך יחד לאן שתחפוץ".

גולדקנופף

גולדקנופף צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אני מעדיף שלא לפגוע ברגשותיהן"

"עז היה חפצי להגיע, לכבד את זכר הנופלים הי"ד, לומר פרק תהילים לעילוי נשמתם ולהשמיע דברים עליהם ובזכות בני המשפחות היקרות", כתב גולדקנופף במכתב ששלח והודיע שלא ישתתף בטקס, אבל הסביר שמכיוון שישנן משפחות שכולות שהגעתו תגרום להן לחוסר נוחות, החליט לבטל את הגעתו: "נוכחתי לדעת שלצד בני משפחות שכולות שחפצו בהגעתי כנציג מטעם הממשלה, ישנן משפחות שכולות שהדבר עשוי לגרום להן לאי נוחות. אין הדבר נכון, אך אני מעדיף שלא לפגוע ברגשותיהן".