הדרישה של נתניהו מבנו יאיר - שגרמה לפיצוץ

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מרבה לכתוב ברשתות החברתיות, אבל אחרי מספר סערות בשבועיים האחרונים, חשבון הטוויטר שלו דומם - זאת הסיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 12:51 כב בניסן התשפג

הדרישה של נתניהו מבנו יאיר - שגרמה לפיצוץ
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא פעיל מוכר ברשתות החברתיות, שם הוא זוכה למאות אלפי עוקבים ותהודה רבה. לא פעם ציוצים של יאיר בטוויטר גרמו לסערות, והיום (ה') מתפרסם דיווח על דרישה חריגה של ראש הממשלה בנושא. 

על פי דיווח של טל שלו באתר וואלה, ראש הממשלה ורעייתו דרשו מבנם יאיר להוריד פרופיל ולהיות פחות פעיל ברשתות החברתיות, על פי הדיווח באתר ווואלה הדרישה החריגה הביאה לפיצוץ במשפחת נתניהו, בנוסף, יאיר נתניהו עזב לאחרונה את הארץ והוא מבקר בארצות הברית. 

צילום: Yossi Zamir/Flash 90

משפחת נתניהו: "הידיעה כולה היא שקר אחד גדול ומרושע"

ממשפחת נתניהו נמסר לוואלה בעקבות הדיווח הבוקר: "נמאס כבר מההתעללות שלכם ביאיר נתניהו. הידיעה כולה היא שקר אחד גדול ומרושע. הנסיעה של יאיר תוכננה כבר לפני זמן רב".

לפני כשבועיים פסק בית המשפט כי יאיר נתניהו, יפצה ב- 40 אלף שקלים את חברת הכנסת לשעבר, סתיו שפיר, בגין עבירות של לשון הרע נגדה, לאחר שהגישה נגדו תביעת דיבה. בנוסף, יאיר יצטרך לשלם הוצאות משפט בסך 20 אלף שקלים ובגין התביעה שכנגד בסך של 10 אלף שקלים.  בעקבות שלוש אמירות של יאיר נתניהו כלפי שפיר, בניהם: "חובבת פדופילים".