בנט נגד ראש הממשלה: "מביש"

ראש הממשלה לשעבר הגיב בטוויטר למתקפה של נתניהו על הממשלה הקודמת, שלטענתו הובילה להסלמה הביטחונית בישראל: "נאום אנטי מנהיגותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 21:53 יט בניסן התשפג

בנט נגד ראש הממשלה: "מביש"
בנט נגד ראש הממשלה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בצל מצב בטחוני מתוח - עם פגועי טרור קטלניים וירי רקטות לעבר ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (ב') הצהרה בנוגע להסלמה הביטחונית במדינה, במהלכה הודיע כי גלנט ישאר בתפקידו כשר ביטחון והטיל את האחראיות למצב הבטחוני המעורער על הממשלה הקודמת. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לא נשאר חייב והגיב לדברי נתניהו בחשבון הטוויטר שלו.

נזכיר כי במהלך נאומו אמר נתניהו כי "המדינה תחת מתקפת טרור. היא לא התחילה עכשיו. כבר בממשלה הקודמת מספר פיגועי הטרור הוכפל", נוסף לכך התייחס להסכם שחתמה ממשלת בנט-לפיד עם לבנון: "הממשלה הקודמת חתמה על הסכם כניעה עם חיזבאללה".

בנימין נתניהו |

בנימין נתניהו | צילום: Marc Israel Sellem/POOL

נפתלי בנט על הנאום: "מביש"

כאמור, בנט מיהר להגיב בחשבון הטוויטר שלו על הדברים הללו, ותיאר כי נאומו של ראש הממשלה כ-"נאום אנטי מנהיגותי מביש". בדבריו הצטרף בנט לשורה של פוליטיקאים מהאופוזיציה שגינו את הנאום, ביניהם שותפו לראשות הממשלה הקודמת יאיר לפיד, שאמר: "במקום לקיים מסיבות עיתונאים ולהאשים אחרים בצרות שגרמה הממשלה הקיצונית והכושלת בתולדות המדינה, הגיע הזמן שהוא ושריו יפסיקו להתבכיין וייקחו סוף סוף אחריות".