"חוזר על הנרטיב של חמאס": בלשכת נתניהו זועמים על דברי לפיד

לאחר שפירט את דרישותיו, בלשכת נתניהו מיהרו לתקוף את דבריו של לפיד: "מצער שבשעה שישראל נלחמת ב-3 חזיתות ולאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין אותו לעדכון ביטחוני מקיף, יאיר לפיד בוחר לעשות פוליטיקה קטנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/23 18:39 יח בניסן התשפג

"חוזר על הנרטיב של חמאס": בלשכת נתניהו זועמים על דברי לפיד
נתניהו ולפיד בתדרוך ביטחוני, צילום: דוברות

אחרי הצהרתו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, אשר נפגש מוקדם יותר היום (א') עם  נתניהו, בה פירט את רשימת הדרישות שלו. בלשכת ראש הממשלה תוקפים את דבריו של לפיד ומכנים אותם - "פוליטיקה קטנה".

בלשכת נתניהו הגיבו לדבריו של לפיד שביקר בחריפות את הממשלה וכלל בדבריו רשימת דרישות מנתניהו "מצער שבשעה שישראל נלחמת ב-3 חזיתות ולאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין אותו לעדכון ביטחוני מקיף, יאיר לפיד בוחר לעשות פוליטיקה קטנה במקום לשדר מסר של אחדות ללא סייג מול אויבינו".  

 "לפיד חוזר על הנרטיב של חמאס"

עוד הוסיפו "לפיד שפגע פגיעה אנושה בהרתעה בהסכם הכניעה שלו לחיזבאללה בעניין הגז, שחוזר על הנרטיב של חמאס בעניין הר הבית ושמצוטט בהרחבה באיראן כמי שמנבא את חורבן ישראל, השאיר לנו ירושה קשה שאיתה אנו נאלצים להתמודד בימים אלה".  

"בשעה שנסראללה והנייה יושבים יחד תחת תמונתו של הפטרון מאיראן שקורא להשמידנו, היה מצופה מראש האופוזיציה לגלות אחריות לאומית". 

הדרישות של לפיד מנתניהו

כזכור מוקדם יותר היום (א') מסר יו"ר האופוזיציה הצהרה לתקשורת בה תקף את הממשלה ופירט רשימת דרישות שביקש מנתניהו למלא אחריהן, ביניהן: החזרת שר הבטחון המודח גלנט לתפקידו באופן רשמי, הקמת פורום בטחוני מצומצם שיטפל בבעיות הבטחון שצצו בגל הטרור הנוכחי, הפקעת סמכויות השר לבטחון לאומי בכל הקשור להר הבית ו, ביטול תפקידו של סמוטריץ' כשר במשרד הבטחון, והוסיף כי נתניהו צריך לתת גיבוי למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי  ולפקח באופן אישי על הנעשה בהר הבית.