היועצת הבכירה של בנט: זה מה שנתניהו צריך לעשות

שמרית מאיר, מי שהייתה היועצת הבכירה של בנט במהלך כהונתו כראש ממשלה, חרגה ממנהגה וצייצה בעקבות המצב 9 הערות. לנתניהו היא אומרת: "נתניהו צריך להסתכל על הירי מלבנון כגונג השכמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/23 08:55 טז בניסן התשפג

היועצת הבכירה של בנט: זה מה שנתניהו צריך לעשות
נתניהו, לנהל את הר הבית, צילום: Basel Awidat/Flash90

הסלמה בדרום: למרות שבשנים האחרונות, חוותה מדינת ישראל מספר הסלמות, ההסלמה הנוכחית חריגה לאחר שהחלה בירי מלבנון. עבור שמרית מאיר, היועצת הבכירה של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, זה הספיק מההתנזרות שגזרה על עצמה ברשתות החברתיות. מאיר צייצה אמש (ש') מספר המלצות לראש הממשלה נתניהו ועשה סדר בתרחישים בהסלמה הנוכחית.

תשע הערות על המצב העגום

תחת הכותרת "תשע הערות על המצב העגום" מסבירה מאיר כי ההסלמה הנוכחית מגיעה בעקבות שלוש סיבות מרכזיות: המצב בהר הבית, הפגיעה בקצינים האיראניים והמצב הפנימי בישראל. מאיר מסבירה גם, כי למרות שמי שביצע את הירי מלבנון הוא חמאס בעצמו, אין דבר שקורה בשטח מבלי שקיבל את אישור חיזבאללה.

שמרית מאיר, 9 הערות על המצב

שמרית מאיר, 9 הערות על המצב צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

"להודיע על גניזה סופית של תאונת הדרכים המכונה המהפכה המשפטית"

מאיר מסיימת את הפוסט במסר מרכזי לראש הממשלה וכותבת: "נתניהו צריך להסתכל על הירי מלבנון כגונג השכמה מהיקום: להודיע על גניזה סופית של תאונת הדרכים המכונה המהפכה המשפטית, לפזר את עננת הפיטורין מעל ראשו של שר הבטחון, לנהל בעצמו את הנעשה בהר הבית ואם הולכים לסבב משמעותי שכאמור עלול להיות רב זירתי - לפעול להקמת ממשלת חרום לאומית".